Gjest Harley Quinn Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jeg skal da flytte til Tromsø og sitter nå og ser over ventetider på DPS der oppe. Står 1-2 mnd på hastehenvsining og 3-6 mnd på vanlig henvsining. Men hva gjør det til en haste sak, og hva gjør at det er en helt vanlig henvsining? Skulle egentlig få time hos DPS drammen innen 01.05, men denne faller jo da bort siden jeg flytter. Endret 19. mars 2010 av AnnChristin Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvorfor tror du det er lettere å få et presist svar her enn ved å ta en telefon til riktig instans? Lenke til kommentar
Gjest arild Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg skal da flytte til Tromsø og sitter nå og ser over ventetider på DPS der oppe. Står 1-2 mnd på hastehenvsining og 3-6 mnd på vanlig henvsining. Men hva gjør det til en haste sak, og hva gjør at det er en helt vanlig henvsining? Skulle egentlig få time hos DPS drammen innen 01.05, men denne faller jo da bort siden jeg flytter. Haste sak er når det er fare for liv og helse (feks en med alvorlige selvmordsplaner), vanlig henvisning er da det ikke er fare for liv. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvorfor tror du det er lettere å få et presist svar her enn ved å ta en telefon til riktig instans? Fordi jeg nødig ser grunn til å mase på de uten at det er noe veldig viktig. Og leter vel ikke etter presist svar, men kunne jo hende noen her inne selv hadde vært borti det. Ahh, trodde det ved fare for selvmord gikk på akutt delen jeg, men det er velg ganske logisk at det går under en hastesak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå