dragon892 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hei Jeg og en kompis prøver å joine hverandre på cod4mw2, men får bare "Joining session attempt #1" osv. Vi begge har NAT på open. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Shift+delete. -Kjøp Bad Company 2 ;o Lenke til kommentar
Ny-Jeger Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 dette er et problem jeg også har slitt med lenge og mange av mine kompiser også. eneste gangene det fungerer er vist du er i eit lan. jeg har brukt mange timer på å prøve å finne ut av det men det viser seg at det er mange som har problemet men ingen som kan fikse det, mange sier at det er dmz men når jeg opner DMZ så vil ikke nat fungere, jeg har opnet porter i ruteren, slått ned brannmur, det funket ikke hos meg men det er kansje en mulighet det gjør det hos deg. men vist du finner ut av det kan du gji meg en lyd? lykke til Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Prøv å rotere "lobby-leader".. Tungvint? Ja, det er det. Matchmaking ftw. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det første du skal gjøre er å fjerne 4 i Emne tittel. Sjekk brannmur osv. Lenke til kommentar
dragon892 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 dette er et problem jeg også har slitt med lenge og mange av mine kompiser også. eneste gangene det fungerer er vist du er i eit lan. jeg har brukt mange timer på å prøve å finne ut av det men det viser seg at det er mange som har problemet men ingen som kan fikse det, mange sier at det er dmz men når jeg opner DMZ så vil ikke nat fungere, jeg har opnet porter i ruteren, slått ned brannmur, det funket ikke hos meg men det er kansje en mulighet det gjør det hos deg. men vist du finner ut av det kan du gji meg en lyd? lykke til Har åpna porter, tatt ned brannmur og åpna dmz. Det vil fremdels ikke fungere :/ Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei Jeg og en kompis prøver å joine hverandre på cod4mw2, men får bare "Joining session attempt #1" osv. Vi begge har NAT på open. Noen som kan hjelpe? du burde ta bort 4 i tittelen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå