Yamato47 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fryktelig mye dårlige råd ute og går her altså. Fåkunna er stor i lavere aldersgrupper om trening - ser det på treningssenteret der jeg trener også Veldig leit å se treningsiver gå i dass på grunn av elendig programmering. Til TS - du har tre alternativer: - følge et ferdiglaga opplegg a la Stronglifts 5x5 eller Release Your Potential - få en personlig trener til å hjelpe deg. Egentlig bare mulig hvis du har flaks da de fleste PT-er har lite peiling. - begynne å lese deg opp. Tar MYE tid. Bøkene Pijus anbefaler er bra greier. Ellers, artikler på stronglifts.com, tmuscle.com og til en viss grad treningsforum.no. Hmm eventuelt kan du søke råd på et bedre forum også. Treningsforum.no kan gi deg noe bra input men mye møl der også. Lenke til kommentar
lakaii Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Noken vil "bloate" meir enn andre når enn tar kreatin, det vil gjere at du kanskje ser lit tjukkare ut. Men dette vil trekke seg ut når du slutter med kreatinet igjen. Eg har høyrt tips om å drikke minst 4 liter vatn om dagen (du burde drikke mykje uansett når du tar kreatin) kan gjere at du "bloater" mindre. ok! jeg og har lest at man skal drikke minimum 4liter vann om dagen, så, får ha med meg flaske på skolen! Men så lenge jeg er aktiv, og trener 5 dager i uka, så blir jeg vel ikke feit av kreatinet, håper jeg! Fryktelig mye dårlige råd ute og går her altså. Fåkunna er stor i lavere aldersgrupper om trening - ser det på treningssenteret der jeg trener også Veldig leit å se treningsiver gå i dass på grunn av elendig programmering. Til TS - du har tre alternativer: - følge et ferdiglaga opplegg a la Stronglifts 5x5 eller Release Your Potential - få en personlig trener til å hjelpe deg. Egentlig bare mulig hvis du har flaks da de fleste PT-er har lite peiling. - begynne å lese deg opp. Tar MYE tid. Bøkene Pijus anbefaler er bra greier. Ellers, artikler på stronglifts.com, tmuscle.com og til en viss grad treningsforum.no. Hmm eventuelt kan du søke råd på et bedre forum også. Treningsforum.no kan gi deg noe bra input men mye møl der også. Ok, will do! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå