Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame som jeg har styret med har plutselig forandret seg mye.

Gjest bare meg

Anbefalte innlegg

Gjest bare meg

Hei..

Vil helst skrive som anonym om dette temaet.

Jeg traff verdens herligste dame ( 23år ) i januar. Vi fikk god kontakt og var mye sammen.

Hun lå ofte hos meg og vi hadde sex og alt var bare så utrolig bra. (jeg er foresten 24).

Etter ca 2 mnd. begynte hun plutselig å svare mindre og sjeldnere på meldinger jeg sendte. Og hun var veldig opptatt så vi traff hverandre bare av og til. Og jeg syns ting bare blir verre og verre. Kan vere fordi jeg tenker så mye på det.

Men jeg spurte henne om hun hadde mistet intressen for meg, og da sa hun at hun ikke hadde det. Men ting fortsatte og jeg syns ikke det ble noe bedre. Hun virker fortsatt som om hun trekker seg litt unna. Jeg spurte en gang til å da sa hun at hun ikke hadde mistet noe intresse men at hun var veldig usikker på om hun ville binde seg i et forhold.

Og jeg syns ting blir bare verre og verre. Treffes en sjelden gang nå, og hun vil ikke ligge hos meg lengre og svarer utrolig tregt på mld hvis hun orker svare i det hele tatt.

Jeg skal treffe henne i dag å jeg har så lyst å spørre hva som skjer fordi dette ødelegger meg innvendig. Jeg klarer ikke konsentrere meg om noe og tenker kun på henne. Føler meg ordentlig lei meg og det er noe folk rundt meg ser.

Hva burde jeg gjøre?? Burde jeg spørre henne hva hun vil og hva som skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde nok ta en prat til ja. Kanskje evnt sette et ultimatum om enten så hun si hva som skjer eller så funker det ikke lengre, slik at du evnt kan komme deg videre.

Er vel tydelig at det er NOE.

I gå å vente på at ting skal bli bedre hjelper ikke, det vil bare spise deg opp innvendig.

Kom til bunns i saken må vel bli mitt råd.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Bare si det som det er, at du synes det er vanskelig sånn som hun holder på, og at dere enten får gå tilbake til sånn det var eller bare droppe hele greia.

Du har ikke godt av det her, og du kommer ikke til å få det noe bedre om dere ikke blir enige om enten å gi faen, eller å prøve på nytt. Det er min erfaring. Du får det sikkert kjipt en periode om det går i vasken og dere velger å ikke ha kontakt, men det er verdt det i det lange løp.

Dine følelser er viktigst og sånn det er nå fungerer det tydeligvis ikke. Noe må skje, på godt eller vondt.

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hva du skal ha å tjene på å spørre henne om hun har mistet interessen, det gir bare henne mer makt.

Ikke vær så altfor tilgjengelig og needy, la henne jobbe litt for dette om hun vil beholde deg.

Lenke til kommentar

Jeg er i samme situasjon. Vært deprimert på grunn av dette den siste uken.. Før var hun interessert og ga lyd fra seg hele tiden! Nå er det helt dødt. Fått samme beskjed om at ingenting er galt :p Så trakk jeg samme konklusjon som ¨Lekr¨ Hun må også jobbe litt, og ikke bare feige ut.. Hjelper også å tenke at det er hennes tap hvis hun ikke tar kontakt. Etterhvert skal kontakten tas opp igjen. Man må bare ikke virke desperat, det er visstnok hemmeligheten :p Lykke til til begge ;)

Lenke til kommentar
Gjest bare meg

takk for at dere tar dere tid til å svare. setter pris på det:)

Var sammen med henne på fredag. men jeg spurte ikke om det var noe galt.

Vi var på fest sammen med noen andre. Ble litt kyssing og dansing og jeg holdt rundt henne. Var en bra kveld og jeg ble litt glad inni meg. men så kom lørdagen og jeg fikk en mld fra henne. helt vanlig mld. jeg svarte på den men så fikk jeg ingen svar fra henne. igjenn.

Har ennå ikke hørt noe fra henne og jeg vil vente med å skrive til henne og se om hun tar kontakt først, men det er sykt tungt å ikke ta kontakt med henne.

Det er sykt hvor mye man egentlig tenker og prøver å tyde hva som skjer.

Lurer litt på om det er et hint om at hun ikke vil mer eller om det er hun som bare trenger å tenke. Blir gal.

Ja lykke til til oss begge BigM :)

Er ikke noen jenter her inne som kan fortelle hva dere egentlig tenker når situasjonen blir slik? :p

Lenke til kommentar

Det med at du fikk melding fra henne, svarte og ikke fikk noe igjen er identisk med hva jeg opplevde :hmm: .. Mektig irriterende når de ikke kan fortelle oss hva de EGENTLIG føler.. Har ikke hørt noe fra henne på over en uke nå og merker at dette går utover hverdagen :ermm: Man føler seg dårlig osv.. Hun har visst vært på tur i helga så får se hva som skjer når hun kommer hjem..

Det verste med sånne situasjoner er vel egentlig alle tankene om hva/hvis/hvordan ;)

Lenke til kommentar
Gjest bare meg

Skjønner situasjonen din også ja. Det går veldig mye utover hverdagen ja. Spesielt når man skal jobbe og på skole. Klarer jo ikke å konsentrere seg om neoen ting.

Har fådd melding fra henne jeg da. Ikke den jeg håpet på men den med "har tenkt og vi må ta en prat"

Vet hvor dette ender og det er så sykt tungt å tenke på når man har forelsket seg i den personen. Vil bare grine.

MenMen

Er vell ikke så mye mer jeg får gjort for å forandre meningen hennes.

Lenke til kommentar

Konsentrasjonen er totalt fraværende ja.. Tviler på jeg holder dette ut så mye lenger.

Får vel bare bite i det sure eplet og snakke med henne, har nå fortalt henne hva jeg følte men ikke fått noe svar.. Hun er ikke pålogget på msn lenger heller, går jo ikke an å få kontakt :mad:

Pleier å ha en grei intuisjon når det gjelder sånt, så vil snakke med henne denne uken.. ser hvor dette er på vei..

Men der som er så rart er at alt var perfekt før! :nei:

Lenke til kommentar

Har to teorier:

1. Hun er utro

2. Hun er deprimert (holder en knapp på denne).

Om du faktisk mistenker at hun er utro, så burde du konfrontere henne med det, noe som kan være ubehagelig, men burde fjerne all tvil. Tror du lett kan finne ut om hun lyver eller ikke bare ved å studere reaksjonen hennes.

At du sier at hun ikke "orker" høres ut som depresjon for meg. Jeg gikk mye rundt og var deprimert, og det var en av bivirkningene. Jeg "orket" ingenting, alt var hardt og tok en masse energi. Bare det å fungere normalt i hverdagen ble vanskelig, selv det å skrive/svare på en sms. Jeg sa alltid "ring meg heller", men da orket jeg ikke å ta telefonen etc.

Dette er selvfølgelig spekulasjoner, men finn ut om hun faktisk er deprimert, om hun er det, så hjelp henne gjennom det, og du skal se at ting kommer til å bedre seg. Om hun ikke er deprimert, så er det noe annet iveien. (Forresten å spør rett ut om hun er deprimert, funker kanskje ikke, hadde ikke funket på meg.)

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke nok om situasjonen så er bare gjetning.

Tror rett og slett du har oppført deg for needy, sett på henne som høyere opp enn deg selv. Når du er med henne prøver du alltid å gjøre ting for å få en positiv reaksjon fra henne. Hun merker dette og mister interesse på grunn av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...