Jakoozie Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Et voksent rollespill satt til Tolkiens univers er på vei. Les mer Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Voksent? Eller mener du masse blod og 18-årsaldersgrense? Det er ikke det samme vet du Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tror de mener at det neste spillet som kommer er et Barnespill (Aragorns Quest) og at dette er for et mer voksent publikum Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Yes! Et spill fra Lòthlorien og Mirkwood! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Voksent? Eller mener du masse blod og 18-årsaldersgrense? Det er ikke det samme vet du Jeg er faktisk helt enig med deg, "mature" spill pleier vanligvis være det motsatte. Derfor jeg formulerte meg såpass forsiktig i selve artikkelen ("I pressemeldingen fremheves det at spillet vil ha en såkalt moden tilnærming"), men jeg ser at ordet voksen har sneket seg inn i ingressen Endret 19. mars 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 den video'en der sa meg INGENTING! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvis dette spiller failer like mye som Conquest blir jeg sur, håpet på et strategi spill som Kampen om Midgard, butno -_- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Interessant. Dette virker spennende! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Interessant. Dette virker spennende! Syntes det er mye som taler for at vi endelig skal få et gjennomført Ringenes Herre spill, selv om Battle for Middle Earth serien var ganske så bra, det spesielt ved hjelp av gode modifikasjoner som Special Extended Edition (SEE) osv.. Så er det liten tvil om at EA forsøkte å melke lisensen fremfor å lage kvalitet spill, lanseringene kom på rekke og rad og tiden som utviklerne fikk var minimal og det var aldri snakk om noen større utviklere bak spillene heller. Her tror jeg nok Warner Bros er langt fleksible og hyggelige med utviklerne, og med tanke på at det er utvikleren bak Baldur's Gate 1 som skal stå bak dette, og det blir 18års aldersengrense som tyder på at ting ikke blir dummet ned til et barnevennlig nivå så er jeg positiv! At det blir lovet mulighet for 3-player Online CO-OP igjennom hele spillet er jo gull for et RPG spill! Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nå som du vente Baldur's Gate steg forventingene mange hakk!! :-D Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Arg. Jeg vil ha et vanlig RPG til LOTR-universet (ala Oblivion), ikke mer MMORPG-sjit! Har noe sånt noen gang blitt laget? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Arg. Jeg vil ha et vanlig RPG til LOTR-universet (ala Oblivion), ikke mer MMORPG-sjit! Har noe sånt noen gang blitt laget? Hvor står det at dette er ett MMORPG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg