Motly Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hei. Fikk min første surfetelefon i dag, en Nokia 5800. Er veldig fornøyd, men er litt skeptisk til å bruke internett på den. Er redd jeg skal få en kjempestor regning i posten om noen uker Har noen spørsmål knyttet til surfing og pris: 1. Når jeg kobler meg opp på det samme trådløse nettverket jeg har hjemme, koster det da noe? Og i tilfelle hvor mye? Jeg har Telenor FriHet abonnement. 2. Hvor mye koster det når man ikke kobler seg opp mot trådløse nettverk, men bruker 3G-nettet? 3. Koster det noe å bruke GPS på mobilen? Og har Nokia 5800 A-GPS? Jeg leita på forumet, men fant ingen tråder som svarte på spørsmålene mine. Håper på svar fra noen der ute =) Jeg er som sagt ganske ny når det kommer til surfing på mobilen. =) Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hei. Fikk min første surfetelefon i dag, en Nokia 5800. Er veldig fornøyd, men er litt skeptisk til å bruke internett på den. Er redd jeg skal få en kjempestor regning i posten om noen uker Har noen spørsmål knyttet til surfing og pris: 1. Når jeg kobler meg opp på det samme trådløse nettverket jeg har hjemme, koster det da noe? Og i tilfelle hvor mye? Jeg har Telenor FriHet abonnement. 2. Hvor mye koster det når man ikke kobler seg opp mot trådløse nettverk, men bruker 3G-nettet? 3. Koster det noe å bruke GPS på mobilen? Og har Nokia 5800 A-GPS? Jeg leita på forumet, men fant ingen tråder som svarte på spørsmålene mine. Håper på svar fra noen der ute =) Jeg er som sagt ganske ny når det kommer til surfing på mobilen. =) 1. Surfing over trådløstnett koster ingenting. 2. Telenor har i allefall en makspris på 10 kr pr dag. Telenor - Priser 3. GPS er gratis. Endret 19. mars 2010 av bushwacker Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan føye til noe på punkt 3 der, jeg har passet på med min iPhone bare å surfe på eget nett så det har gått greit. Men fikk meg en stygg overraskelse forleden, brukte "Runkeeper" og GPS, og uforvarendes stod mobilen skrudd slik at den lastet ned kart, og på to ikke særlig lange gåturer hadde jeg greid å sløse bort kr.700. (Jeg har kontantkort på min) RandiA Lenke til kommentar
Motly Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Takker for svar! =) Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Koster nesten ingenting og være på internett med mobilen, har brukt 56MB datatrafikk på 2 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå