Zapl0n Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hei Sliter med å få laget en cs-server.. Først går jeg inn på play online.. create server osv.. Men ip'en til serveren blir 192.168.0.4:xxxxx osv.. Altså en sånn intern adresse.. Så det blir feil, jeg må vel få en annen ip? Jeg og noen kompiser skal spille sammen, så jeg skal ikke opprette en dedicated. Jeg sitter forøvrig bak en router, D-link 604.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Du må finne din egen IP adresse. Det gjør du slik: Start-> Run/Kjør-> skriv cmd og trykk enter-> deretter skriver du ipconfig og trykker enter. Da vil det komme opp en liste hvor det IP adressen din står. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 En enkel måte å finne ip-adressen din på internett (ikke den interne) er å skrive /dns ditt-nick-her i mIRC. siden mange har skiftende ip er det det jeg og mine venner gjør når vi skal spille cs sammen Lenke til kommentar
Zapl0n Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Takker for svar ja Så det er bare å finne min internett-ip? den kan jeg jo finne ved å gå på www.itavisen.no. Deretter creater jeg game, så joiner de min internett-ip? Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ja mest sannsynelig , men hvis du i tillegg har en Server PC, så ville jeg anbefalt og sette opp en dedicated server Lenke til kommentar
Agres Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du må ikke glemme å ha :27015 bakom ip'en. Tror man må ha det med for å fungere Din-internett-ip:27015 <--- join denne :smile: Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg sitter forøvrig bak en router, D-link 604.. har samme type router. logg inn på router - advanced - legg inn port 27015 under "virtual server", tast inn IP'en til den maskinen som skal hoste CS-gamet - restart router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå