LMH1 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Ser at på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972044&st= Er det mange som har postivive erfaringer med dealextreme. Men også noe negativ. Jeg har også hatt positive erfaringer så lang, ved kjøp av billig bluetooth enhet og LED pærer. Men jeg lurer på, er klokkene på dealetreme å anbefale? F.eks http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3498 Kjøpe en Prologue klokke på clasohlson den funger, men disse klokkene blir fort slitt, bare etter 1 år, hatt 2 stk, men må si kvaliteten her er dårlig for en klokke til 100 kr. Som kanskje bare er verdt 40-60 kr i kina. Er klar over det finnes en del varer som man bør holde seg unna på dealextreme f.eks: * Alt at oppladbare batterier, kan begynne å brenne. Eller inneholder gifte gasser f.eks kvikksølv og andre ting som kan gjøre det dyrt å levere på søppelfyllingen. * Lasere som kan bryte norsk lov * Harddisker og SSD disker er kjeldent en god inviserting i kina, men kan være det. * Strømforsyninger både til stasjonære og bærbare kan i verstefall begynne å brenne ved overklokking eller ødlegge hele maskinen. Ellers tror jeg det ikke er så lurt å importere lightere, kniver siden det størst sansynlig blir stoppet i tollen. Ladere til Ipod eller til mobil er vel heller ikke så lurt å kjøpe? Siden man mister granti på produktet, ved bruk av uorginalt utstyr. Er HDMI switch bra å handle fra dealextreme? Klarer de 1080p greit, og med god lyd? Endret 19. mars 2010 av LMH1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Glemte å svare på denne igjen. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3498 klokken er grei, men reimen er helt elendig, ble slitt etter 1 uke, så begynner plasten å råtne. Slik at reimen går i oppløsning hvis man vasker hendene med såpe. Ellers er selve klokken grei nok. Så ikke kjøp med reimen til denne klokken. Jeg kjøpte borrelås reim som funger bra. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Forrensten har jeg kjøpt HDMI switch uten probler. Takk for alle svarene folkens. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Mulig det blir i feil prisklasse, men jeg ville anbefalt deg å dra til urmaker og kjøpe en Casio av et eller annet slag. De varer sikkert lenge. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men om du er ung kan du jo vente til en merkedag og si til foreldrene dine at du ønsker deg en ordentlig klokke. Skikkelige klokker varer uendelig mye lenger enn billige klokker. Selv har jeg en Tissot. Den var ikke dyr til å være en skikkelig klokke (ca 4000,-). Jeg har hatt den i 10 år nå, og den er nesten ikke slitt i det hele tatt. Glasset er fritt for riper, og lenken er finfin. Eneste jeg har byttet et par ganger er stengene som fester lenken til selve klokken. Fikk også en Casio seilerklokke da jeg var 13. Den fungerer fortsatt (med samme batteri!!!) nå 14 år senere. Helt sykt egentlig. Ligger i skuffen Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har ingne erfaringer med klokkene på dealextreme, så jeg kan bare si veldig generellt at alle produkter på dealextreme må vurderes helt separat. Det finnes mange flotte relativt bra kvalitetsprodukter på dealextreme som selges til spottpris, men det er også mange produkter som er av en slik kvalitet at du må regne med at de går i stykker relativt fort og/eller har store svakheter. Det beste jeg egentlig kan foreslå er å lese gjennom så mange kommantarer som mulig for produktet på dealextreme siden, samt gjerne prøve å google etter produktnavn/nummeret. Det er tross alt mange andre ute på nettet som spør om de samme tingene som deg - og ofte kan du komme over gode tråder der du kan få mye informasjon som er relevant fra folk som har prøvd produktet selv. Et annet lite tips er at nestne alt dealextreme selger kan du også finne hos lignende hongkong forhandlere via ebay. Noen ganger har de betydelig bedre priser og gir også gratis frakt, så det kan lønne seg å sjekke begge steder. Selv om dealextreme ofte er latterlig billig så er de ikke faktisk alltid billigst -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå