[ReXoR] Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 hey. bare lurte på om det er noen andre enn meg som har kommet opp i detta på tirsdag. veit ikke om heftet jeg har fått bare gjelder for buskerud, men kan jo prøve meg. oppgaven går bl.a. på å kontrollere og reparere en storkomfyr på et storkjøkken, installere lavvoltbelysning og noe med vifteovner. Noen som kjenner seg igjen? tips til evt. notater man bør ta eller noe man bør lese? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det finnes en tråd om dette allerede. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=121285 (PS. Eksamen er såpass viktig at det ikke fortjener en plass i søppel :wink: ) Lenke til kommentar
kakemonster1 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 bah, kommer opp i Elektronikk på onsdag ,noen som kan gi meg en kjapp gjennomgang om porter og tellere? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Elektroteknikk for GK er jo rimelig enkelt da. Jeg hadde Elektronikk i praksis når jeg gikk på GK og der står det noe om 3.fase og hvordan motorer virker. Og det er bare og se litt i byggninginst boka på lysrør og hvorfor og hvordan dere beregnet den kondensatoren som dere må ha med. Hvis man leser pittelittegranne så skal man fint klare og berge 4 på den prøven selvom man har slappet av i timene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå