Gå til innhold

The Hardware Gathering 2002


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selvsagt ikke noe imot at folk velger å sitte andre sterder, men som sagt er det ikke noe problem å bytte plass hvis man selv er seater. Foreløpig er vi 4 "forum-folk" og det er enda plasser både bortover på samme rad og raden bak (samme midtgang... blir sittende rygg-i-rygg). Hadde vær tkult å fått samla flere "forum-folk"

 

[ endret av Xell den 2002-03-05 06:26 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2002-03-15 22:48, house skrev:

hvis dere røyker, så er det bare å gå ut til hovedinngangen, der finner dere meg både titt og ofte.... se etter en liten feit datanerd med svart hår og svarte bukkeskjegg! =) then you have found me =) hehehe


 

Viste du forresten at røkere har 30% større sjanse for å utvikle lungekreft enn ikke-røykere?

Det er 3000 ganger større sjanse det...

 

Tenk litt på det når du fyrer opp din neste sig!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-16 19:48, amd_guru skrev:

Quote:


On 2002-03-15 22:48, house skrev:

hvis dere røyker, så er det bare å gå ut til hovedinngangen, der finner dere meg både titt og ofte.... se etter en liten feit datanerd med svart hår og svarte bukkeskjegg! =) then you have found me =) hehehe


 

Viste du forresten at røkere har 30% større sjanse for å utvikle lungekreft enn ikke-røykere?

Det er 3000 ganger større sjanse det...

 

Tenk litt på det når du fyrer opp din neste sig!

 

 

jeg gidder ikke, jeg skal jo daue en eller annen gang, så egentlig så gir jeg vel litt ****, men jeg kommer til å savne PC'n hvis jeg dauer!

 

 

Housey

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-15 22:48, house skrev:

hvis dere røyker, så er det bare å gå ut til hovedinngangen, der finner dere meg både titt og ofte.... se etter en liten feit datanerd med svart hår og svarte bukkeskjegg! =) then you have found me =) hehehe





Housey



 

 

 

Lol!...da vill du sikkert se mye av meg....hoho! :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...