house Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 nei satan, har blitt skifta jeg.. rad 12 sete 35 ... haha.. dumme seater... bah... jaja... håper jeg blir sittendes der.. ****. det er jo lenge til tg.... *glede seg som en unge.. til mitt 3'de TG* Housey Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 har gjemt meg på "Row 36, Seat 63" :wink: kommer sikkert bortom en tur om jeg får problemer med PC'n :rolleyes: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Har selvsagt ikke noe imot at folk velger å sitte andre sterder, men som sagt er det ikke noe problem å bytte plass hvis man selv er seater. Foreløpig er vi 4 "forum-folk" og det er enda plasser både bortover på samme rad og raden bak (samme midtgang... blir sittende rygg-i-rygg). Hadde vær tkult å fått samla flere "forum-folk" [ endret av Xell den 2002-03-05 06:26 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei house! Blir mitt 5 år :wink: Jubeleum... Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 damn..... jeg skal sitte et sted på rad 14........... blir det noen møting der eller?....forresten, hvor bor dere som skal dit (ro dere ned, jeg skal ikke drepe noen :wink: , bare kjekt å vite dah....... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 jeg selv bor ved en liten dritt plass kalt Ulsteinvik, halt time med båt sør fra Ålesund.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Bor i Kristiansand hjemme hos foreldra mine :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 hvis dere røyker, så er det bare å gå ut til hovedinngangen, der finner dere meg både titt og ofte.... se etter en liten feit datanerd med svart hår og svarte bukkeskjegg! =) then you have found me =) hehehe Housey Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 22:48, house skrev:hvis dere røyker, så er det bare å gå ut til hovedinngangen, der finner dere meg både titt og ofte.... se etter en liten feit datanerd med svart hår og svarte bukkeskjegg! =) then you have found me =) hehehe Viste du forresten at røkere har 30% større sjanse for å utvikle lungekreft enn ikke-røykere? Det er 3000 ganger større sjanse det... Tenk litt på det når du fyrer opp din neste sig! Lenke til kommentar
house Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 19:48, amd_guru skrev: Quote: On 2002-03-15 22:48, house skrev: hvis dere røyker, så er det bare å gå ut til hovedinngangen, der finner dere meg både titt og ofte.... se etter en liten feit datanerd med svart hår og svarte bukkeskjegg! =) then you have found me =) hehehe Viste du forresten at røkere har 30% større sjanse for å utvikle lungekreft enn ikke-røykere? Det er 3000 ganger større sjanse det... Tenk litt på det når du fyrer opp din neste sig! jeg gidder ikke, jeg skal jo daue en eller annen gang, så egentlig så gir jeg vel litt ****, men jeg kommer til å savne PC'n hvis jeg dauer! Housey Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Hehe! Synes alle røykere har den instillingen :razz: Lenke til kommentar
propel Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 22:48, house skrev:hvis dere røyker, så er det bare å gå ut til hovedinngangen, der finner dere meg både titt og ofte.... se etter en liten feit datanerd med svart hår og svarte bukkeskjegg! =) then you have found me =) heheheHousey Lol!...da vill du sikkert se mye av meg....hoho! :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Denne meldingen er også lagt ut under "off topic", men for å være på den sikre siden: Til de som nå er i vikingskipet; hvis noen vil bli med ut å spise pizza møtes i nordre sving i 6-tida, så stikker vi på peppes og spiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå