Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Siden det ser ut til å ha vært god respons på å sitte samlet, men liten effektivitet på å organisere noe går jeg nåp over i "take charge mode" :wink: Jeg registrerer meg nå på et sted som det er masse ledige plasser rundt. dersom det er flere som er interrisert å sitte sammen logg inn på partyticket og klikk på "seater" på billetten deres og skriv inn helenen. da velger dere meg som "seater". Send meg så en mail (så jeg vet at dere har byttet) og jeg vil registrere billetten(e) deres så vi kommer sammlet. Dette er selvsagt kun hvis dere ønsker å sitte sammen. [ endret av Xell den 2002-03-04 10:35 ] Lenke til kommentar
CoZtA Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 ingen som vet på hvilken side scenen er? Xell: hvis scenen er på høyre side er det vel ikke så kult og sitte helt tett opptil vel? med tanke på lydnivå. men jeg er klar for og sitte sammen, orker ikke alle det svette hardcore gamere jeg heller. Kan f.eks sitte borte ved demoscene folka? [ Denne Melding var redigert av: CoZtA på 2002-03-04 11:10 ] Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 CoZtA skrev (2002-03-04 11:08):ingen som vet på hvilken side scenen er? Xell: hvis scenen er på høyre side er det vel ikke så kult og sitte helt tett opptil vel? med tanke på lydnivå. men jeg er klar for og sitte sammen, orker ikke alle det svette hardcore gamere jeg heller. Kan f.eks sitte borte ved demoscene folka? [ Denne Melding var redigert av: CoZtA på 2002-03-04 11:10 ] vil bare legge till at det er litt vanskelig å skille mellom scene-området og hvor scenen er i denne posten :wink: . Når jeg sier scene-området mener jeg det området som er reservert for scenere Jeg har plassert meg selv på rad55 sete54 jeg tror dette er nesten i andre enden av salen i forhold til senen. det er i nærheten av VIP/crew og det ser ut til at det ikke er så langt i fra scene-reservasjonene (det er i hvertfall et stort område som har sammenhengende reservert allerede... går ut i fra at dette er scene-området). jeg valgte denne plassen fordi det var mange ledige plasser rundt så vi hadde mulighet til å få sitte saqmlet, men det fylles opp ganske fort slik at det kun blir plasser igjenn innimellom. Foreløpig er det mange ledige plasser rundt. jeg skal si ifra når det begynner å fylles i det området slik at det blir vanskelig å reservere flere der. Foreløpig ser det ut til å være liten respons, men personlig synes jeg det hadde vært dritkjip å ikke fått samlet oss :sad: rettelse igjenn: scene-folka sitter omtrent midt i salen (på den ene seiden) så det blir et stykke fra dem, men jeg måtte bare velge en plass der det i utgangspuktet var masse ledig plass rundt. [ endret av Xell den 2002-03-04 11:22 ] [ endret av Xell den 2002-03-04 11:35 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei Xell! Har resservert meg noen rader lenger ned... Var ikkje så lett å sjå kor scene-området og scenen var på kartet.. Plasserte meg, no ein plass eg.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-03-04 11:35):Hei Xell!Har resservert meg noen rader lenger ned...Var ikkje så lett å sjå kor scene-området og scenen var på kartet..Plasserte meg, no ein plass eg.. sjønner at dette sklir ut :sad: det hadde vært kult å fått organisert det med felles seater. Det er fortsatt muligheter, det er masse ledige plasser rundt der jeg sitter. Hvis det er noen som har lyst til å gjøre dette men ikke helt skjønner hvordan: logg inn på partyticket, klikk på billetten din, klikk på "pick new seater", skriv inn helenen i "search" feltet, da får du opp meg, klikk på den linken for å velge meg som "seater". Send meg en mail ([email protected]) der du sier i fra at du har byttet og jeg gå inn og registrerer deg på en ledig plass i det området som er rundt min plass. Komm igjenn folkens!! la og gjøre dette til et lite HW-meet og lage det litt sosoialt. Det aller beste hadde jo selvsagt vært om vi kunne samlet oss om felles "seater" lenge før registreringen beggynte, da kunne vi ha registrert allerede på fredag, men det får bli en "klok av skade" tanke å ha til neste år :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei Xell! Ok.Skjekk e-post kontoen din;) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-03-04 12:09):Hei Xell!Ok.Skjekk e-post kontoen din;) kult hvordan fikk du byttet... trodde ikke det var mulig Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: Xell skrev (2002-03-04 12:35): Quote: Mr.Hassan skrev (2002-03-04 12:09): Hei Xell! Ok.Skjekk e-post kontoen din;) kult hvordan fikk du byttet... trodde ikke det var mulig ... never mind... fant det ut :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei Xell! Var ikkje vanskelig det.. Men,om eg forteller det..Kommer du til å flytte da..? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-03-04 12:37):Hei Xell!Var ikkje vanskelig det..Men,om eg forteller det..Kommer du til å flytte da..? nei, nei, nei :smile: tenkte bare att hvis det var flere som hadde registrert andre steder men gjerne ville sammles kunne det være nyttig å formidle det videre :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei Xell! Skjønte kva du meinte.. Da klikker dei på den plassen dei har no og trykker på den plassen dei vil ha.. Enkelt og greit..:wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei! Kom over ein artikkel på http://www.digi.no om at eit bedehus hadde stjelt designen til The Gathering.. (kilde:www.digi.no) http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/dd20020304...35_pcs_49576104 Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 jaja Xell, håper du har mye plass.. Jeg har nå satt deg til seater, jeg har to billetter (har to maskiner jeg skal bruker der). litt pers info.. 24 år gammel, var på tg i 99 en gang i tiden :wink: jeg mekker data døgnet rundt, spiller litt Anarchy Online og surfer og trader video.. så flytt meg over på en fin plass, et stykke unna scenen, har ikke lyst til å si hæ kvart 30 sekund i en uke etter.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: Prelude skrev (2002-03-04 15:20):jaja Xell, håper du har mye plass..Jeg har nå satt deg til seater, jeg har to billetter (har to maskiner jeg skal bruker der).litt pers info.. 24 år gammel, var på tg i 99 en gang i tiden :wink:jeg mekker data døgnet rundt, spiller litt Anarchy Online og surfer og trader video..så flytt meg over på en fin plass, et stykke unna scenen, har ikke lyst til å si hæ kvart 30 sekund i en uke etter.. du er nå plassert på rad 54 plass 55 og 56. vi sitten nesten helt i andre enden av salen, men med ansiktet mot scenen ( slik at man kan følge med hvis det er noe man har lyst til å få med seg :smile: ) Hvis det er flere som har lyst til å sitte sammen med oss er det enda mange ledige plasser rundt der. Dersom dere allerede har registrert plass et annet sted, men synes det hadde vært kult å sitte sammen (angrer :wink: ) går det ann å "avregistrere" ved å klikke en gang til på ded plassen du har registrert. Da blir det hvit og man kan regisrterere plass et helt annet sted, som for eksempel i nærheten av oss :wink: Lenke til kommentar
house Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 sitter på rad 13 plass 26 =) if ya need me. there i am =) Housey Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: house skrev (2002-03-04 15:32):sitter på rad 13 plass 26 =) if ya need me. there i am =) 'kay :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Sitter på rad 17 sete 40 :smile: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Du får sjekke mailen din nu Xell! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: amd_guru skrev (2002-03-04 16:46):Du får sjekke mailen din nu Xell! you're in :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Det er fortsatt ledige plasser rundt oss så hvis det er flere som vill være med på "The Hardware Gathering" er det fortsatt mulighet, men det er fylt opp veldig mye i løpet av kvelden så det gjelder å skynde seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå