Xell Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 nå på TG siden: Quote: Due to an interfaceerror all users who had tickets with the status "Shopping" will lose them, and you will have to order them again.Sorry for this Heldig vis har jeg ikke dette problemet. Men de som fikk denne statusen bør skynde seg!! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Nå nærmer det seg med stormskritt at vi kan reservere. Det hadde vært kult å kunne reservere sammen med noen som er mer interresert i a prate/mekke hardware enn å spille (kommer til å daue hvis jeg havner mitt i en gjeng gamere). Jeg kjenner ingen personlig som skal oppover (ikke som jeg vet i hvert fall), så det hadde vært ok å kunne reservere sammen med noen jeg vet ikke komer til å sitte å spille i 5 dager. Man kan foreksempel avtale å utnevne en felles "seater" som ordner med å reservere flere billetter sammlet?? Jeg har i hvert fall ikke problemer med å overlate ansvaret til noen. Eller man kan avtale hvor (men da har det jo lettere for å bli litt spredt). Har lyst til å bli litt bedre kjent med noen av folka her, gjerne noen over 25 :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei Xell! Skal på Tg 02 eg.Har ikkje tenkt til å spille.Er 20år.Blir 21 i løpet av året. Elles så kan du no prøve å få plass under den delen av skipet som er reservert "demoscenen".. :wink: Trur eg kan garantere at dei ikkje kommer til å spille så mykje..:wink: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Mr.Hassan skrev (2002-02-26 11:26): Skal på Tg 02 eg.Har ikkje tenkt til å spille.Er 20år.Blir 21 i løpet av året. [/quopte] Har ikke noe i mot at folk er yngere, men det er greit å ikke sitte sammen med bare fjortiser. Det har en tendens til å bli *veldig* mye barnslig humor når du samler alt for mange av dem innefor et lite område, spesielt etter noen dager og de i tillegg begynner å bli veldig trøtte :wink: Quote: Elles så kan du no prøve å få plass under den delen av skipet som er reservert "demoscenen".. :wink: hehe, garantert ikke, men jeg tror man må ha vært med på litt demo ting før for å i det hele tatt bli vurdert. Tror de hadde egene billetter tilogmed. Vet amn kan få overført billetten til demo-billett hvis man ville det, man var masse dill med at de hadde individuell vurdering av "søknadene". Tror faktisk de gjør det slik at du da blir "user" på en billett, emn ikke "seater" og at det er en i democrew som tar seg av "seatingen" Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei Xell! Eg er av den oppfatning at "fjortis" ikkje er ein alder men, ein tilstand.. Du synest med andre ord at 20-21år er for ungdom å rekne..? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-02-26 11:38):Hei Xell!Eg er av den oppfatning at "fjortis" ikkje er ein alder men, ein tilstand..Du synest med andre ord at 20-21år er for ungdom å rekne..? hehe. Man skal jo ikke kategorisere mennesker, men du har rett "fjortis" er den kategorien mange i alderen 13-16 år faller under (og noen ganger eldere). Jeg synes det er en evighet siden jeg var 21 (6 år siden :smile:. Jeg er ikke spesielt interresert å løpe rundt å loffe folk i 5 dager, men å prate hardware, lære ting, og høre andres erfarigner, og mekke litt, hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei Xell! Eg har vært fast på Tg siden 1998.Og etter det så har det bare gått ein vei..Fleire og fleire "fjortiser" ;( Eg reiser ikkje på Tg for å spille.. Håper Tg får opp igjenn scenen.. :wink: (sjølv om eg tviler..) Dei site åra har Tg stort sett bestått av gamers.. Huska ein episode da eg satt rett over ein gutt på 13-14år (trur eg)Så trudde han hadde så god peiling på musikk og annlegg..Spilte musikk med ein bass forsterkar der han gjorde slik at ein bare hørte "donk,donk" bassen og ikkje noko anna av sangen.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg blir gjerne med og treffer noen litt 'eldre' fra HW-forumet. Hehe. (Selv er jeg 34... Første TG jeg var på var i '92. Har T-skjorten enda.) Om ikke annet så for å ta en pizza (urgh) og prate kjøling og overklokking. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Tror ikke det blir så mange gamere på tg i år siden det blir Gamesphere i østfold. Meningen er jo at gamere drar på gamesphere mens alle andre drar på tg. :smile: Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Ok, ordentlige gamere drar til Gamesphere, hardcore scenere drar til Mekka/Symposium. Da blir det vel mye warez og filmer på TG da? :wink: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 svarte!! bare de som har flere enn 10 billetter får reservere først ;( og jeg skal bort i helga (ingen pc). Da får jeg ikke reservert før til mandag :sad: Noen med mange billetter som har lyst til å være "seater" for meg :smile: Helst HW folk da selvsagt :wink: Lenke til kommentar
propel Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 WAREZ...på TG?....... Det er jo grunnen til at jeg kommer jo!! Warez å filmer......Skal ta med meg minst 60 cd'r...kansje 100 hvis jeg får plass i bæggen...lol..Her skal det svies JA ! :smile: Lenke til kommentar
goggen Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Hvor får man billetter? trodde alt var utsolgt? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Ja, på mandag kan man begynne å bestille plasser; si ifra om dere vil sitte sammen med andre fra hw.no's community da :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: On 2002-03-02 01:04, goggen skrev:Hvor får man billetter? trodde alt var utsolgt? Alle billettene er utsolgt, men det er mange som ikke har reservert plass (altså hvor i skipet man skal sitte). Dette skjer ikke før på mandag for alle som ikke har mer enn 10 billetter å reservere plass for. Quote: si ifra om dere vil sitte sammen med andre fra hw.no's community da Sitter gjerne i nærheten av noen HW folk jeg, men kanskje ikke akkurat sammen med oldinger på 20+ da :wink: /me f. 22.04.84 :smile: Lenke til kommentar
propel Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 åldinger.....HUH!!! :sad: meegeet fornermet! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Skal sanns sitte med venner men jeg synes vi burde ha en kveld på Peppes, sånn som under TG1900 - den gangen var vel vil 8-9 stk, nå kunne vi reservert hele plassen?! Vi må jo tross alt spise i løpet av TG også. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 amd_guru skrev (2002-03-02 01:09):Ja, på mandag kan man begynne å bestille plasser; si ifra om dere vil sitte sammen med andre fra hw.no's community da :wink: ja! men hvor skal vi sitte, eller hvordan skal vi ordne oss for å sitt sammen.. felles "seater"?? Hvis vi skal ordne oss så vi registrerer sammen burde fi jo gjøre det mens det enda er samlede plasser ledige. Sånn som det er nå kan jo ikke enkelt personer registerere billetten sin så sannt man ikke er "seater" for flere enn 8 billetter [ endret av Xell den 2002-03-03 21:22 ] Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Går det ann å få en hel rad (Bege sidene) for seg selv eller? Hvordan fungerer denne plass registreringen? Om vi nevner at en god del fra hardware.no's community kommer, så går vel crewet med på å arangere et lite ommråde for oss vel?!? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 amd_guru skrev (2002-03-03 22:16):Går det ann å få en hel rad (Bege sidene) for seg selv eller? Hvordan fungerer denne plass registreringen? Om vi nevner at en god del fra hardware.no's community kommer, så går vel crewet med på å arangere et lite ommråde for oss vel?!? Man kan selvsagt bare registrere en plass pr billett. Hvis vi kunne utnevnt en seater så kunne vi enklere ha sammlet oss. Da må selvsagt alle som vil være med på dette endre seater på billetten sin og overlate ansvaret til denne personen. Bortsett fra at det er min første gang på TG og jeg ikke helt vet hvor det er best å sitte har jeg ikke noe i mot å påta meg dette ansvaret, men jeg synes det har vært liten respons så langt :sad: Hvis noen vil være med på dette må vi organisere noe relativt raskt. Ta gjerne kontank med meg [ endret av Xell den 2002-03-03 23:01 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå