Gå til innhold

Kjøpe laptop 5000 - 9000kr

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal nå ha en ny laptop til div bruk.

For øyeblikket har jeg en 17" XPS gamingmaskin som jeg har endt opp med å bruke veldig lite grunnet størrelsen på selve pcen og laderen som følger med.

Jeg har også en asus 1000he med ssd disk som jeg bruker hele tiden. Men etter 2år skole med netbook blir jeg litt lei den lille skjermen. Er også lei av kun 80gb hdd, selvom pcen er meget rask til normal jobbing. Blir for treg til spill!

Mine kriterier:

GOD byggekvalitet, hater knirkete plastete greier (Som jeg forøvrig synes både asus 1000he og xpsen er)

Batteritid er viktig, asusen min har i praksis 6-8timer, dette er veldig deilig. Men skal nok holde med 3 + timer.

Harddisk; Gjerne 500gb pluss. Usikker på om det er verdt å gå for 7200rpm kontra 5400rpm?

Størrelse: Helst 14", men går også med 15".

Skal helst kunne kjøre spill på normal grafikk. (Wow, Diablo3 når det kommer osv).

Windows 7 (Helst PRO)

Sett på Multicom NAW 20. Noen som kan si meg forskjellen på disse to prossessorene?

Intel Core 2 Duo SU7300 ULV prosessor

Intel Core 2 Duo SU9600 ULV prosessor [+1 589,-]

Er sistnevnte verdt 1600 ekstra?

Og hvordan er det med ladere til denne? Har lyst til å ha en hjemme, en på kontoret, og en i skolesekken samt en i bilen. Funker en "universal" ebaylader til dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...