HValder Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nei, men eg ser ikkje korleis det er relevant, dersom det er noko som er galt/manglar i søknaden får du beskjed om det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Var ikke ment aa vaere relevant heller. Alltid interessant aa finne andre nordmenn som har lyst til eller allerede studerer ved et universitet du har soekt paa. Lenke til kommentar
Belissima Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Du kommer veldig fort inn i språket når du må praktisere det hele tiden. Jeg har aldri prata så mye som da jeg bodde i New York, det er mest overfladisk pjatt, men du prater iallefall, så det tar iallefall ikke lang tid før hverdagsengelsken er på plass og da kommer fagengelsken mye lettere også. Jeg tror jeg begynte å drømme og tenke på engelsk etter to uker. Ble så ille tilslutt at jeg og min norske samboer begynte å snakke engelsk til hverandre, for jeg begynte å glemme så mange norske ord :-P Lenke til kommentar
mMilken Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvilke skole er det som har en halv million tuition fee? Harvard? Harvard i Arizona? ok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå