Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvordan slette logg av det man har søkt på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jada. du går innpå internett. "internet explorer", tools (på siden av favoritter og hjelp).

så trykker du på DELETE BROSOWER HISTORY, så history. delete. men vist dette heller ikke går (noe som jeg synst er litt merkeligt) så kan du laste deg CCLEANER : http://download.cnet.com/ccleaner/?tag=mncol det er sånn som fjerner historien og alle de små spionene inne på dataen din. det er så enkelt å bruke at til og med mor kan gjøre det.

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på verktøy og alternativer for internett får jeg slettet midlertidige internettfiler, informasjonskapsler, logg, skjermdata og passord som fylles inn automatisk når jeg logger på et webområde jeg har vært på tidligere, men det som jeg har søkt på blir ikke slettet..

Lenke til kommentar

Jeg trykker på "Innstillinger" som står ved siden av "Autofullfør", og da må jeg hake av i noen ruter for webadresser, skjemaer og brukernavn eller passord i skjemaer. Jeg har prøvd det nå, men det jeg har søkt på forsvinner ikke..

Lenke til kommentar

ccleaner instalerer du på dataen din fra den linken jeg har lagt ut. og denne linken forteller deg det du trenger å gjøre

om spioner fucker dataen din. vell det kan gjøre at dataen din går treigere så det er best å fjerne det.

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på verktøy og alternativer for internett får jeg slettet midlertidige internettfiler, informasjonskapsler, logg, skjermdata og passord som fylles inn automatisk når jeg logger på et webområde jeg har vært på tidligere, men det som jeg har søkt på blir ikke slettet..

Skjermdata er det du har søkt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...