jeeee Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 på menylinja er det sånn googlefelt hvor man kan klikke på og der står alt det man har søkt på på google. hvordan fjerner man det så det ikke vises hva man har søkt på? Lenke til kommentar
Ny-Jeger Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 START.KONTROLL PANEL.ALTERNATIVER FOR INTERNETT "INTERNET PROPERTIES ". SLETT HISTORIE "DELETE BROSOWER HISTORY ON EXIT ".DELETE. HISTORY. APPLY. OK. da vil ikke kona/mannen finne ut av hva du har sett på Lenke til kommentar
direkte Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Dette skulle jeg også prøve å slette nå, men på kontrollpanelet er det ikke noe som heter alternativer for internett.. Er det noen annen måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Ny-Jeger Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 jada. du går innpå internett. "internet explorer", tools (på siden av favoritter og hjelp). så trykker du på DELETE BROSOWER HISTORY, så history. delete. men vist dette heller ikke går (noe som jeg synst er litt merkeligt) så kan du laste deg CCLEANER : http://download.cnet.com/ccleaner/?tag=mncol det er sånn som fjerner historien og alle de små spionene inne på dataen din. det er så enkelt å bruke at til og med mor kan gjøre det. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Når jeg går inn på verktøy og alternativer for internett får jeg slettet midlertidige internettfiler, informasjonskapsler, logg, skjermdata og passord som fylles inn automatisk når jeg logger på et webområde jeg har vært på tidligere, men det som jeg har søkt på blir ikke slettet.. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) http://lmgtfy.com/?q=delete+search+history Endret 19. mars 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Ny-Jeger Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 kjør ccleaner da. det fjerner absolutt alt. linken ligger i de forgje svaret mitt. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Den ccleanertingen, er det bare å laste ned det så blir det du har søkt på slettet, eller må du gjøre noe mer? De spionene som den fjerner, er det slikt som er skadelig for dataen? Fjerner det noe annet enn det? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Altså hvis du hadde sett på linken min hadde du funnet ut at du bare går på "Alternativer for internett" så fanen "innhold" Så velger du "Autofullfør" og sletter den. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg trykker på "Innstillinger" som står ved siden av "Autofullfør", og da må jeg hake av i noen ruter for webadresser, skjemaer og brukernavn eller passord i skjemaer. Jeg har prøvd det nå, men det jeg har søkt på forsvinner ikke.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har det falt dere inn at trådstarter kanskje bruker en ordentlig nettleser, og ikke Internet Explorer? jeeee: Hvilken nettleser bruker du? Firefox? Isåfall kan du lese denne korte, illustrerte artikkelen. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg er ikke trådstarter da, men jeg bruker internet explorer, og får det ikke til. Lenke til kommentar
Ny-Jeger Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 ccleaner instalerer du på dataen din fra den linken jeg har lagt ut. og denne linken forteller deg det du trenger å gjøre om spioner fucker dataen din. vell det kan gjøre at dataen din går treigere så det er best å fjerne det. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Eller så trykker du ctrl + H og sletter alt evt. Last ned explorer og starte et inPrivate vindu som ikke lagrer informasjon av hva du er innpå. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Når jeg går inn på verktøy og alternativer for internett får jeg slettet midlertidige internettfiler, informasjonskapsler, logg, skjermdata og passord som fylles inn automatisk når jeg logger på et webområde jeg har vært på tidligere, men det som jeg har søkt på blir ikke slettet.. Skjermdata er det du har søkt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå