Gå til innhold

tråden for oss ateister

Anbefalte innlegg

Krysse frem? Nå bare griper du etter stråmenn IHS. Når du krysser noe så blir resulatet en røff blanding av a + b (=ab), pluss minus noe dominante og ressesive gener. Dette er ungdomsskole-stoff IHS.

Igjen, det er snakk om mange raser som kryses innenbyrdes, ikke bare to raser og så ferdig.

Men hva gjør da dette forskjellig fra evolusjon?

Hvis du leser evolusjonisten Red Frostravens innlegg, ser du at evolusjon dreier seg om at noen får større eller mindre hoder osv. av tilpasnings grunner. Noe du ser ikke er tilfelle i rasekrysnings virkeligheten.

Så rasekrysningene er tilfeldige?

Blant løshunder og andre løssluppene, ja :)

Hva er det da som driver krysningene?

I dette tilfellet seksualdriften :)

Endret av IHS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden stenges permanent. Årsaken er ganske enkelt at det nytteløst med generelle tråder i denne kategorien, de ender alle sammen opp med evolusjonsdebatt, og jeg har ikke nok moderatorer til å passe på slikt, eller til å skille det ut til egne tråder. Det må jeg bare beklage.

Det er åpenbart at det trengs litt endringer i kategorien, det har det gjort lenge. Men jeg vil ikke sette de i verk før jeg har mannskap til å håndheve det. I mellomtiden: Vær så snill å lage tråder med konkrete emner, og la disse holde seg on topic.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...