Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kjøpt sex - Mine tanker rundt det

Gjest Anonym22

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym22

Hei.

Jeg er en 22 år gammel gutt som de siste to årene har blitt mye sikrere på meg selv. Jeg har fått et bedre drag på det motsatte kjønn, og har lært meg selv å respektere den jeg er. Før var jeg alltid den gutten på utestedet som satt med en eller to kompiser og drakk meg drita full. Nå er ting blitt helt annerledes. Jeg får mye bedre kontakt med damene, men jeg har hele tiden unngått ONS fordi jeg mener det er umoralsk og feil.

Lørdag for to uker siden var jeg ute med to kompiser. Denne kvelden var en ren bar-til-bar-kveld. Jenter var ikke det som var i fokus - alkohol var. Lang historie kort; kompisene mine dro hjem, jeg fulgte ei dame jeg hadde møtt hjem, og skulle selv ta taxi tilbake dit jeg bor. Slik endte det altså ikke.

På vei til Oslo S klarte jeg, dum som jeg var, å tenke at faen heller, jeg er kåt - kanskje jeg skal prøve å kjøpe sex for første gang? Hvor denne tanken kom fra, det vet jeg virkelig ikke. Jeg har ALLTID sett på horekunder som noen mannsjåvinistiske drittsekker som ikke klarer å få seg noe på annen måte. Men jeg har jo faktisk hatt sex flere ganger det siste året med ei god venninne som jeg har et FF-forhold med. Hvorfor skjer dette meg?

Men, greit nok, jeg avtalte pris med en prostituert jeg møtte, og vi gikk igjennom en del kvartaler før vi kom til en "leilighet". Her inne så jeg tre andre karer som hadde gjort det samme som meg, men forskjellen var at de virket tilfreds med situasjonen, det var ikke jeg. Jeg merket at jeg ble kvalm, svimmel, ja generelt utrolig uvel. ALLIKEVEL valgte jeg å "gjennomføre" akten. Hvis det i det hele tatt kan kalles gjennomføring. Jeg klarte å få den opp, jeg fikk på kondom, og vi satte i gang. Hvor lenge denne tidsperioden varte vet jeg virkelig ikke, fordi jeg følte det som en ut-av-meg-sjæl-opplevelse. Jeg klarte ikke å komme, og jeg sa som sant var, at dette klarer jeg virkelig ikke. Jeg unnskyldte (!) meg faktisk til hora, kledde på meg, og dro hjem.

I ettertid har denne opplevelsen VIRKELIG tæret på meg psykisk. Jeg føler meg virkelig skitten, uansvarlig, generelt som en skikkelig idiot. Det finnes heller ingen unnskyldning for det jeg gjorde, alkohol har selvfølgelig en medvirkende årsak, men jeg tenkte jo fortsatt delvis klart. Så langt nede som jeg er nå er det lenge siden jeg har vært. Dette har to årsaker:

Nr 1: Jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne tilgi meg selv og bli kvitt skammen.

Nr 2: Jeg er livredd for at jeg kan ha pådratt meg HIV-smitte fra denne kvinnen.

Mtp nr 2 er det både mitt eget liv jeg er redd for, og ikke minst min venninne som jeg før hadde sex med med jevne mellomrom. Jeg har rett og slett ikke turt å ha sex med henne, ettersom jeg kan ha blitt smittet for to uker siden.

Til slutt vil jeg gjerne si at jeg håper ikke denne tråden blir stengt. Jeg hadde satt pris på å lese noen tilbakemeldinger fra dere her på forumet. Jeg vet det er mange intelligente jenter/gutter her inne. Til slutt vil jeg gjerne si til alle menn som ikke har kjøpt sex, men har lyst en gang; dropp det! Tro meg, dere vil ikke ha de tankene om dere selv som jeg har hatt de to siste ukene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, punkt nummer to er ganske usansynelig

Tre hendelser som er ganske usansynelige sammen:

Hun har aids, det kommer igjennom kondomen, det klarer å angripe deg.

Punkt en, tja, det er kanskje litt umoralsk, men er mange som ser på sex-kjøpt som noe ikke umoralsk. Og det kan jeg egentlig være enig i hvis horene har valgt det selv og trives i jobben sin.

Lenke til kommentar

Det har du sikkert rett i. Og vil tro de fleste som jobber på gata ikke trives noe serlig.

Men mere luksus-prostiturete, eller horer med faste kunder vil jeg tro trives bedre, uten at jeg har noe statistikk på det.

Husker bare ei fra six feet under som virket tilfredsstilt med jobben sin.

Lenke til kommentar
Gjest Joggu

Best å la være. Håper du har lært noe av opplevelsen. HIV-smitten er det nok lite sansynlighet for når du brukte kondom. Sjangsen for at hun skulle ha HIV i det hele tatt er utrolig smal, og dersom hun mot all sansynlighet skulle ha hatt det, så er sjangsen for å få HIV mens du har kondom på noe sånt som 3/1000000.

Lenke til kommentar

På den positive siden, var du antagelig en av de hyggeligste kundene hun hadde den kvelden, så noe godt kom det jo ut av dette.

Jeg synes forøvrig det er godt å se at du reflekterer så mye over det du har vært med på. Prostitusjonsbransjen er forferdelig skitten, og det håper jeg alle som kjøper sex er klar over. Nå har du gitt ditt lille bidrag til å opprettholde etterspørselen, men det er nok bare en dråpe i havet likevel. Nå bruker du din egen erfaring fra dette til å advare andre, og det er egentlig det beste du kan gjøre med den.

Men jeg lurer litt på hva det er du skammer deg over. Er det det at du synes det er stusselig å være så desperat at man betaler for sex, eller er det det at du kjøpte av en som kanskje jobber for ufine bakmenn? Eller er det noe helt annet som gjør at du skammer deg?

Lenke til kommentar
Gjest Anonym22

Hei igjen, og takk for alle tilbakemeldinger!

Hva angår smitte og slikt så skal jeg få sjekket det opp, uansett. Har lest at man må vente 6 uker fra den dagen man kan ha blitt utsatt, for å få et sikkert resultat. Når den tid kommer, vil jeg helt klart få testet meg.

Jeg tror nok svært få prostituerte trives i jobben sin. Jeg anser meg selv som en kjekk og hyggelig kar, men det var liten tvil om at hun ikke "koste" seg, denne kvinnen jeg møtte den natta. Jeg blir kvalm bare ved tanken på at hun kun gjorde dette for penger, og jeg kun gjorde det fordi jeg var kåt som faen.

Så over til hvorfor jeg skammer meg. Synes jeg det er stusselig å betale for sex? JA, uten tvil! Problemet med meg er at jeg som tidligere skrevet har fått mer drag på jenter de siste årene, og jeg ser rimelig bra ut. Det har jeg endelig forstått. I tillegg har jeg som skrevet hatt regelmessig sex med ei god venninne, så dette var ikke et desperat forsøk på å føle nærhet. Jeg vet ærlig talt ikke hva det var jeg tenkte den kvelden, og det tror jeg aldri jeg finner ut av. Anyway er det noe jeg absolutt IKKE er stolt over, og angrer bittert på. Men gjort er gjort, og jeg har i allefall skjønt at dette absolutt ikke er noe for meg.

Det at det er en skitten business er det ingen tvil om, og jeg synes i bunn og grunn mer synd på denne kvinnen som lever av det her. Jeg har lest og vet mye om hvordan dette foregår, og det er noe jeg virkelig får avsmak av. Jeg ser på meg selv som en kar som sjelden tenker med galt hodet, og det er vel nettopp derfor jeg har fått bedre kontakt med damene. Som Martine skriver i det siste innlegget er vel i grunn det eneste positive med dette at jeg reflekterer såpass mye over det. Men nå, snart tre uker etter, begynner det å tære litt vel mye på.

Livet går videre, uansett, men jeg har i allefall lært at jeg fortsatt er en gutt med et litt for stort hjerte, og stor samvittighet. Dette kommer jeg ALDRI til å gjøre igjen, og jeg kan ikke fatte meg på menn som gjør dette på regelmessig basis. Jeg dømmer de ikke, for all del, men etter min opplevelse med dette, så forstår jeg bare ikke kosen med å kjøpe seg sex. Det er den mest udigge "akten" jeg har vært med på noen gang. Når det eneste dama lurer på er om du snart kommer, og dette blir spurt om konstant, og hun i tillegg lager falske stønnelyder, og man ser at dette er rutine for henne, vel, da melder jeg meg ut. Sex er for meg noe man deler med et menneske man er glad i, så dette ble helt feil.

Jeg håper min historie får gutter/menn som vurderer dette til å styre unna. Om man ikke får seg noe en kveld, så ty til frøken høyre/venstre!

Lenke til kommentar
Prostitusjonsbransjen er forferdelig skitten, og det håper jeg alle som kjøper sex er klar over

Den er skitten fordi den er ulovlig, akurrat som forbudstiden gjorde brygging og salg av alkohol skittent.

Regulerer man det og bringer det ut i lyset blir det ikke lenger skittent.

Men siden det er ulovlig i norge, vil det gjøre at yrket ikke er sikkert for de som jobber i det, større sjangse for spreding av sykdommer og ikke minst menneskesmugling som er det værste av det.

Lenke til kommentar
Prostitusjonsbransjen er forferdelig skitten, og det håper jeg alle som kjøper sex er klar over

Den er skitten fordi den er ulovlig, akurrat som forbudstiden gjorde brygging og salg av alkohol skittent.

Regulerer man det og bringer det ut i lyset blir det ikke lenger skittent.

Men siden det er ulovlig i norge, vil det gjøre at yrket ikke er sikkert for de som jobber i det, større sjangse for spreding av sykdommer og ikke minst menneskesmugling som er det værste av det.

Mao så er den altså skitten ;).

Lenke til kommentar

Hei igjen, og takk for alle tilbakemeldinger!

Hva angår smitte og slikt så skal jeg få sjekket det opp, uansett. Har lest at man må vente 6 uker fra den dagen man kan ha blitt utsatt, for å få et sikkert resultat. Når den tid kommer, vil jeg helt klart få testet meg.

Hvis jeg ikke tar feil så kan man tidligst få positiv test etter 6 uker og det er anbefalt å vente minst 3 måneder etter å ha vært utsatt for smitte.

Derimot så er det kanskje en del andre ting du burde teste deg for litt før dette dersom det var not intimkontakt som ikke er var skilt med en halv mm med gummi.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...