kingbee Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Trenger en ny rimelig stasjonær, er dette et godt kjøp? Min lenke Vil den fungere på litt spilling? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 vill fungere godt. jeg ville ikke nølt med å bytte ut strømforsyninga. da dette er komponenten det abselutt ikke bør spares penger på. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Jeg ville heller anbefale AMD i det tilfelle. De billige intel prosessorene i dag (E7000 serien) støtter ikke virtualisering (XP mode i windows 7). Pentium er en dårlig serie, man kan si det er en dårlig budsjett prosessor. Så jeg hadde heller anbefalt et annet hovedkort med en AMD Athlon II X2 255 prosessor, har en mistanke at det er bedre kjøp. Jeg har en AMD athlon II X2 @ 3.25 Ghz og den er god nok i windows 7, så om du velger 255 overklokket til 3.3 Ghz bør det være en god prosessor. Men en 3-4 kjerner er helt klart mere fremtidsrettet. Eller kjøpe en core 2 duo E6600 eller E6700 brukt, som jeg vil anta er mye bedre en Intel Pentium Dual Core E5300 (Ganske så utdater prosessor). Er enig at 400 watt strømforsyning er litt lite, kjøper du en Corsair VX 550W PSU skal du sikkert kunne overklokke skjermkortet og prosessoren litt senere. Bare husk å kjøp en bedre kjøler en intel/AMD. AMD kjølere er ikke så ille, men støyer litt, så en Scythe Katana 3 CPU cooler kan jeg anbefale til en AM3 65 watt prosessor (overklokket). Endret 19. mars 2010 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå