Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg lurer på hva konsekvensene er av å slette BIOS ved å ta ut BIOS-batteriet? Pc'en er en skole-pc og meldt inn i domene og AD å alt det dær. Vil det ha noe virkning på de innstillingene? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg lurer på hva konsekvensene er av å slette BIOS ved å ta ut BIOS-batteriet? Pc'en er en skole-pc og meldt inn i domene og AD å alt det dær. Vil det ha noe virkning på de innstillingene? Takk for hjelpen! hvorfor skulle det endre de innstillingene, de styres jo ikke av BIOSen(Basic Input-Output System). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg lurer på hva konsekvensene er av å slette BIOS ved å ta ut BIOS-batteriet? Pc'en er en skole-pc og meldt inn i domene og AD å alt det dær. Vil det ha noe virkning på de innstillingene? Takk for hjelpen! hvorfor skulle det endre de innstillingene, de styres jo ikke av BIOSen(Basic Input-Output System). Var bare en som sa at det ga konsekvenser for det. virket litt usansynlig var vell bare for å skremme Lenke til kommentar
Khani Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja det er bare for og skremme. Jeg har vurdert og gjøre det selv snart med min. Men bare vær forsiktig siden ikke alle laptop batterier kan tas ut lett så du kan ende opp med og ødelegge festet. Men hvis det er bios passordet du prøver og fjerne så tror jeg du kan finne noe programm for og ordne det. Men jeg har prøvd et par men ingen av dem fungerte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg lurer på hva konsekvensene er av å slette BIOS ved å ta ut BIOS-batteriet? Pc'en er en skole-pc og meldt inn i domene og AD å alt det dær. Vil det ha noe virkning på de innstillingene? Takk for hjelpen! Enkelt og greit; Nei det vil ikke ha noen innvirkning på systemsoppsettet. Klokka kommer til å resette seg og BIOS blir satt tilbake til default. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg lurer på hva konsekvensene er av å slette BIOS ved å ta ut BIOS-batteriet? Pc'en er en skole-pc og meldt inn i domene og AD å alt det dær. Vil det ha noe virkning på de innstillingene? Takk for hjelpen! Enkelt og greit; Nei det vil ikke ha noen innvirkning på systemsoppsettet. Klokka kommer til å resette seg og BIOS blir satt tilbake til default. Ok. Takk Da stoler jeg på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja det er bare for og skremme. Jeg har vurdert og gjøre det selv snart med min. Men bare vær forsiktig siden ikke alle laptop batterier kan tas ut lett så du kan ende opp med og ødelegge festet. Men hvis det er bios passordet du prøver og fjerne så tror jeg du kan finne noe programm for og ordne det. Men jeg har prøvd et par men ingen av dem fungerte. Jeg har prøvd måter på det også men ingen har funket på meg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå