Gå til innhold

Grep til "Du skal få en dag i mårå"?

d'espresso

Anbefalte innlegg

Noen (med bra gehør) som har lyst til å skrive opp grepene til Du skal få en dag i mårå med vår godeste Alf Prøysen? Er til bestemors 70-årslag. :p

Altså, jeg har gehør til å høre hvilke grep noen få av dem er, men ikke på langt nær alle, så jeg er evig takknemlig om noen kan hjelpe meg!

Fant en versjon på nettet, og er vel mulig den er riktig og, men jeg kan ikke alle grepene i hodet (det tror jeg ikke det er mange som kan heller, forresten), og i og med at det ikke er lenge til bursdagen (rettere sagt til helgen), så orker jeg ikke lære meg dem heller. En litt "lettere" versjon hadde dermed vært veldig fint.

- Haakon :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Noen (med bra gehør) som har lyst til å skrive opp grepene til Du skal få en dag i mårå med vår godeste Alf Prøysen? Er til bestemors 70-årslag. :p

Altså, jeg har gehør til å høre hvilke grep noen få av dem er, men ikke på langt nær alle, så jeg er evig takknemlig om noen kan hjelpe meg!

Fant en versjon på nettet, og er vel mulig den er riktig og, men jeg kan ikke alle grepene i hodet (det tror jeg ikke det er mange som kan heller, forresten), og i og med at det ikke er lenge til bursdagen (rettere sagt til helgen), så orker jeg ikke lære meg dem heller. En litt "lettere" versjon hadde dermed vært veldig fint.

- Haakon :)

På den siden kan du trykke så grepene vises ;) Trykk på: [vis grep] rett over sangteksten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...