Kaxig Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Stumpet over en liten video her om dagen, og fikk øye på det som måtte bli min nye sveis: http://dump.no/files/6d0e786f52b6/Skjermbilde_2010-03-18_kl._23.24.46.png Looken er kjapt oppsummert kort på sidene, og langt på toppen. Spørsmålet mitt er hvor kort det er på sidene i millimeter (sånn ca), og hvordan jeg går fram.. Jeg mener, en tur til frisøren er jo vel og bra, men jeg tviler på at jeg har økonomi til å betale 400 kr hver tredje uke, med tanke på at håret vokser fort ut igjen. Ville det bare vært til å bruke barbermaskin på sidene? Takker for svar! Endret 18. mars 2010 av Kaxig Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2010 Dra til frisøren du Blir nok vanskelig å få sveisen pen om du skal klippe selv. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Hvorfor vil du se ut sånn? =P Må nok klippe deg litt først.. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 er ikke noe galt med den sveisen, er awesome. bare å ta maskinen og klipp på sidene og bak, no probs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå