L4r5 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 All the President's Men passer kanskje her? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Pirates of the Caribbean, litt i hvert fall. Han ba om gode filmer da? Den filmen er jo sinnsyk bra? Når man går i åttende klasse, ja. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Pirates of the Caribbean, litt i hvert fall. Han ba om gode filmer da? Den filmen er jo sinnsyk bra? Når man går i åttende klasse, ja. Pøh, den ligger jo til og med på IMDb Top 250 - så dere må nok bare innse at det er en bra film selvom dere ikke likte den. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Pøh, den ligger jo til og med på IMDb Top 250 - så dere må nok bare innse at det er en bra film selvom dere ikke likte den. Nå ligger det veldig mye på top250 som svært få av disse som "digger" Pirates of the Caribbean vil godta som bra. Så at disse, med en helt annen filmsmak enn de fleste av oss over gjennomsnittlig filminteresserte, mener den er bra betyr ikke at vi vil oppfatte den som det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Pirates of the Carribean er en helt ok film, ikke mer. Av Disney's filmer liker jeg best Løvenes Konge Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Avatar går jo mye på makt og grådighet, men den regnes vel ikke som en god film. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Merkelig at ingen her har nevnt Greed... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Merkelig at ingen her har nevnt Greed... Se post nr 4 du..... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Monty begynner å bli gammel, ikke hans feil. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ben-Hur? Synes Messala er ganske grådig, og ikke minst ute etter makt ! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Pirates of the Caribbean, litt i hvert fall. Han ba om gode filmer da? Den filmen er jo sinnsyk bra? Når man går i åttende klasse, ja. Pøh, den ligger jo til og med på IMDb Top 250 - så dere må nok bare innse at det er en bra film selvom dere ikke likte den. Vi er ikke sånn som deg og liker den bare fordi "alle" andre liker den. Mainstream saueflokk-aktig bææ bææ Akkurat som Avatar crap movie (techdemo) Endret 1. april 2010 av WarpX Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Pirates of the Caribbean, litt i hvert fall. Han ba om gode filmer da? Den filmen er jo sinnsyk bra? Når man går i åttende klasse, ja. Pøh, den ligger jo til og med på IMDb Top 250 - så dere må nok bare innse at det er en bra film selvom dere ikke likte den. Vi er ikke sånn som deg og liker den bare fordi "alle" andre liker den. Mainstream saueflokk-aktig bææ bææ Akkurat som Avatar crap movie (techdemo) Hmm jeg liker den ikke fordi andre liker den, jeg gikk ut av kinosalen med et lite sjokk over noe jeg trodde kom til å være en kjedlig film. Digger den! Men skjønner at jeg ikke kan overbevise den ellers sære forumbefolkningen her , greit nok det, men det er en veldig bra film for "folk flest" . ellers til topic kan vel nevnes at Cash forteller en ganske fin og morsom historie, men er vell ikke akkurat en veldig dyp film, selvom den inneholder grådighet. Endret 1. april 2010 av MrLG Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men skjønner at jeg ikke kan overbevise den ellers sære forumbefolkningen her , greit nok det, men det er en veldig bra film for "folk flest" . Hmm folk flest... de som stemmer det samme ved hvert valg bare fordi de aldri har tenkt en selvstendig tanke i hele sitt liv, de kunne også passet fint som hjernevasket borger i Hitler-Tyskland. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 For en tåpelig og grunnløs påstand. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er jo forståelig at du føler deg truffet ja. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg er ikke truffet, men oppgitt over argumentasjonen din. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men skjønner at jeg ikke kan overbevise den ellers sære forumbefolkningen her , greit nok det, men det er en veldig bra film for "folk flest" . Hmm folk flest... de som stemmer det samme ved hvert valg bare fordi de aldri har tenkt en selvstendig tanke i hele sitt liv, de kunne også passet fint som hjernevasket borger i Hitler-Tyskland. Selvstendig tanker er jeg god på, og jeg liker ikke PoC fordi alle andre liker den. Personlig skjønner jeg ikke hva folk har imot den heller, filmen er drit rå og har bra humor. Tror ikke jeg vet om noen som ikke liker den filmen heller da, bortsett fra sære folk på dette forumet, og det er for all del ikke bare til deres rett til å bestemme hva som er bra og ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå