CFM Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Gjelder en 96mod. Mercedes C180 (W202) Det røde og det grønne lyset i bakspeilet (det i frontruta) begynte å blinke når jeg låste opp bilen til morgenen i dag før jeg dro på jobb. Det ga seg da jeg vred om tenninga og skrudde den av igjen så jeg kjørte til jobb. Men når jeg skulle låse bilen igjen begynte det å blinke igjen så jeg lot bare bilen stå ulåst. (Inngjerdet område.) Jeg leste litt rundt på slutten av dagen før jeg skulle gå hjem at det kunne være at batteriet i nøkkelen kunne være dårlig(?) så tok noen nye og skiftet dem. Det fungerte faktisk, helt til nå. Når jeg nå skulle låse opp bilen så begynte det å blinke igjen. Så jeg låste bilen opp og igjen et par ganger så ga det seg plutselig. Så jeg lurer helt enkelt på hva som kan gjøre så disse lysene blinker? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Rød og grønt lys i bakspeilet? kjenner ikke særlig til W202 men har du auto-avblending på bakspeilet? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Niks... Nå er det i orden igjen, men nå spørs det hvor lenge det varer da. Endret 18. mars 2010 av W202 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg skiftet nøkkel til den jeg har liggendes til backup siden den andre klikka helt. Bytta batterier i den første, men de ble tomme i løpet av et døgn. Så det var eneste utvei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå