Salemonsen_ Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei! Har en veninne som nekter meg å finne hjemmesiden hennes, trenger litt hjelp her! Jeg har noe av det som står inne på hjemmesiden så hvis dere kan hjelpe meg å finne denne siden her så er jeg evig takknemmelig! Her er det jeg har ifra siden: Hii<33 Jah dette e nuh mii Piczo Siie<33 Dn scah nuh rul sm Fn..!!! Scah nuh førtell om Mæ.. Æ heijt Elise Andersson <33 Och æ digga Gutta..<33 Æ bli lætt førelscah..Sååe,.*Watch Out* hehe.!! ett av gjestebok innleggene er: A n i t a <33 Dette e Ho Antia Bakken<33 Vii Vah Bæstevænne dah vii vah små vii vah i lag heile tiia! dah æ bodd på straumen gjord vii myee Tuul Sammen <33 menne vii møsta Heile Kontaktn dah æ Flytta t Fauske!! vii Brukt å Besøk Kværandre Vælldii ofte.. Menne nuh hr vii møsta dt heijle vii bruk å prat litt på blink..å sånnt,menne.. dt ekke mye.. jahjah..<33 Gla I Duh <33 <33 A n i t a B Som dere sikkert ser er det en piczo side Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er dette seriøst? Helt horribel grammatikk, om det kan kalles grammatikk over hodet. Uansett, så forsøkte jeg med på å søke etter noen relativt unike fraser som dukket opp i teksten, med litt søkeoptimalisering (anførselstegn rundt setningen for nøyaktig frase, og site:piczo.com), men fikk ikke opp noe relevant. Er piczo-siden satt til privat, kanskje? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 når du googler navnet så er første treffet et fra netlog:elise andersson som bor i fauske tror det er riktig person men feil side og er dette kanskje facebookenhennes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 at noen kan skrive slik! hvor gammel er hun? jeg tipper 13. hvorfor i allverden vil du finne den siden? er det (lille)søsteren din? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Du nevner at det er en piczo-side. Er dette noe du vet helt sikkert? Alle piczo-sider blir indeksert rimelig fort hos Google, bortsett fra de som er satt til privat da, selvsagt. Så fremt hun har hatt denne siden oppe en liten stund og den er tilgjengelig for allmenheten, skal man finne siden ved å enkelt bruke en søkestreng som tilsvarer noe av det innholdet du postet over. Selv fant jeg ingenting når jeg søkte etter "Æ heijt Elise Andersson <33" (ja, med anførselstegn, det forteller Google at man skal søke etter den eksakte frasen - det hjelper for å luke ut annet drit) og med site-tagen (site:piczo.com) for å kun finne sider på piczo. Noe forteller meg at siden enten er satt til privat, eller ikke er hostet på piczo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 @Nabogutten: Han skriver at det er veninnen. @Kataton: Hvis du leser første linje av andre avsnitt så sier hun jo selv at det er en "Piczo Siie". Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Haha, siden er ifra 2005-2007 da hun var ja 13-15 år Jeg vet for sikkert att siden enda finnes, men vet ikke adressen og det som står limt inn i førstepost er det eneste jeg har ifra siden.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 @Kataton: Hvis du leser første linje av andre avsnitt så sier hun jo selv at det er en "Piczo Siie". Ja, det står visst det. Blir jo helt ør i hodet av å se på teksten, så enkelte ting går meg hus forbi. Nå som trådstarter er her igjen, kan det tenkes at siden er - som jeg har foreslått - satt til privat? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ikke at jeg utelukker det, men hva i alle dager er poenget med en privat hjemmeside? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Tror ikke det, hun gikk selv inn på siden uten å ha logget på piczo.com (mest sansynelig. Finnes det programmer som lar meg søke igjennom sider og undersider? Altså en søkemotor bare mer spesifikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå