anonymus94 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ok så jeg har tenkt til og skifte fra firefox til opera. Men jeg har ett problem. Noen som vet hvor man finner bokmerkene til firefox. det ligger i ett annet operativsystem men samme oppsett. I opera så spør den etter en fil, noen som vet hvor den er? Det er en bokmerke fil. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ok så jeg har tenkt til og skifte fra firefox til opera. Men jeg har ett problem. Noen som vet hvor man finner bokmerkene til firefox. det ligger i ett annet operativsystem men samme oppsett. I opera så spør den etter en fil, noen som vet hvor den er? Det er en bokmerke fil. Hvis du vil importere bokmerkene fra firefox inn i opera må du først eksportere bokmerkene i i html format fra firefox. Det kan du gjøre ved å åpne "Organiser Bokmerker" under "Bokmerker" menyen i firefox, åpne "importer/eksporter" og "Eksporter Html". Lagre fila på et sted du husker så kan du importere bokmerkene fra Opera. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Fant noe ut. Det lå under appdata... og takk for det med bokmerke tipset, viste ikke om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå