Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kicker L7 anlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden dette er en russebil, så er det helt greit med kicker, for det er vel mest mulig bråk som er målet her... Med det med kondensator må dere forklare for meg, HVORFOR skal dere ha kondensator?? Har dere for lite strøm til anlegget?? da hjelper ikke en kondensator en dritt. Men hvis dere har for mye penger, så er det helt greit å kjøpe en kondensator, sånn for "pynten" skyld, men den vil ikke gi dere ne mere strøm til forsterkere(e).

Lenke til kommentar

og alle dere som stiller spørsmål ved hvorfor de skal ha kondensator vet hvorfor de vil ha det. Fordi lysa vil blinke uten tror de selvsagt. Dere kan gjerne kjøpe en kondensator hvis dere sover enklere om natten, det gir ingen negativ påvirking til bilstereoen. Men folk flest er i tvil om en kondensator hjelper eller ikke.

Har man et bra bilstereo batteri så trenger man ikke en kondis, men har man gamle slitne syre batterier så kan det være lurt å ha en kondis. Har dere allerede en dere kan bruke, så bruk den. Men ikke kjøp en ny en, for dem pengene kan dere heller kjøpe et bilstereo batteri.

Angående L7, funker greit dem til bilstereo. Men jeg hadde aldri gitt 12000kr for den bilstereoen du linket til. For dem pengene så kan du få et mye kraftigere anlegg fra statene.

Og skal dere kjøpe nye høyttalere?, høyttalerforsterker?, ledninger? etc etc

Lenke til kommentar

og alle dere som stiller spørsmål ved hvorfor de skal ha kondensator vet hvorfor de vil ha det. Fordi lysa vil blinke uten tror de selvsagt. Dere kan gjerne kjøpe en kondensator hvis dere sover enklere om natten, det gir ingen negativ påvirking til bilstereoen. Men folk flest er i tvil om en kondensator hjelper eller ikke.

Har man et bra bilstereo batteri så trenger man ikke en kondis, men har man gamle slitne syre batterier så kan det være lurt å ha en kondis. Har dere allerede en dere kan bruke, så bruk den. Men ikke kjøp en ny en, for dem pengene kan dere heller kjøpe et bilstereo batteri.

Angående L7, funker greit dem til bilstereo. Men jeg hadde aldri gitt 12000kr for den bilstereoen du linket til. For dem pengene så kan du få et mye kraftigere anlegg fra statene.

Og skal dere kjøpe nye høyttalere?, høyttalerforsterker?, ledninger? etc etc

jeg fikk anlegget for 8000. så du sier at det ikke er nødvendig med kodnensator?

Lenke til kommentar

Huff da, snakk om å kjøpe katta i sekken.... ;)

Du trenger ikke kondensatoren nei, men du bør oppgradere batteriet ditt, og kablene mellom batteri og dynamo og mellom batteri og chassie. Du bør også ha ny dynamo, og batteri baki (identisk med det du kjøper foran) Dette feks: http://www.mamut.net/dynabel/subdet579.htm

Og en Ladac SOL1315 Batteriseparator så tømmer du ikke hovedbatteriet ;)

Lenke til kommentar

Huff da, snakk om å kjøpe katta i sekken.... ;)

Du trenger ikke kondensatoren nei, men du bør oppgradere batteriet ditt, og kablene mellom batteri og dynamo og mellom batteri og chassie. Du bør også ha ny dynamo, og batteri baki (identisk med det du kjøper foran) Dette feks: http://www.mamut.net/dynabel/subdet579.htm

Og en Ladac SOL1315 Batteriseparator så tømmer du ikke hovedbatteriet ;)

prøver med batteriene jeg har nå, og hvis det ikke fungerer kjøper jeg nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...