Venruki Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Brus er bra for sjela. Kan du beskrive sjela for meg engang? Har alltid lurt på hvordan den ser ut. (Hva skal den med brus) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Sjela == deg. Brus er bra for deg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Brus er ikke bra for tennene, ikke smågodt heller! Jeg måtte borre 8 hull på en uke pga det! Spiser nok ikke så mye godterier lenger nå nei :-? Men men, jeg har omtrendt sånne --> tenner nå Jeg har da spist digg og drukket brus for hundrevis av kroner i måneden så lenge jeg har levd (les: brukt PC) uten å ha hatt ett eneste hull Edit: mine tenner er også slik ----> Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Få deg dame, deretter fører du Trond Viggo filosofien; Puss puss, så får du en suss. Løser alle problemer med hull osv.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Brus er ikke bra for tennene, ikke smågodt heller! Jeg måtte borre 8 hull på en uke pga det! Spiser nok ikke så mye godterier lenger nå nei :-? Men men, jeg har omtrendt sånne --> tenner nå Jeg har da spist digg og drukket brus for hundrevis av kroner i måneden så lenge jeg har levd (les: brukt PC) uten å ha hatt ett eneste hull Edit: mine tenner er også slik ----> Dere kommer aldri til å lære! De er slikt tennene deres skal se ut! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Dere kommer aldri til å lære! De er slikt tennene deres skal se ut! http://www.angelfire.com/movies/ssms/dentist2.jpghttp://home.no.net/sosohal/smileys/icon_biggrin.gif Takk. Jeg har nå mistet min matlyst i all fremtid. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Brus er bra for sjela. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Koster 99,- for et brett med brus på Shell nå, så hvorfor kjøpte du ikke det i stedet for? Uansett, så er dette alt for usunt Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Pokker vi har heller ikke mer brus (cola) i huset så det blir vanskelig å holde ut til tirsdag. vel du er jo ikke nødt å vente helt til tirsdag du kan jo gjøre som Anders å kjøpe cola på en bensinstasjon eller i en kiosk, selv om det kanskje ikke er så alt for billig. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 http://www.angelfire.com/movies/ssms/dentist2.jpg Minte meg om Baron Blod. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Koster 99,- for et brett med brus på Shell nå, så hvorfor kjøpte du ikke det i stedet for? Uansett, så er dette alt for usunt Jeg har regnet det ut, og det er mye dyrere å kjøpe alle de boksene, enn å kjøpe like mye cola i 1.5 liters flasker, så det så Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har regnet det ut, og det er mye dyrere å kjøpe alle de boksene, enn å kjøpe like mye cola i 1.5 liters flasker, så det så Men da får du det jo i fine porsjonspakker. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har regnet det ut, og det er mye dyrere å kjøpe alle de boksene, enn å kjøpe like mye cola i 1.5 liters flasker, så det så Men da får du det jo i fine porsjonspakker. hehe. det er liksom mye mer i 24 bokser:P Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det virker faktisk slik altså. Når man er grådig tørst da så går man etter noe vann og slukker den værste tørsten med ,mens man smådrikker av boksene. Med 1.5L så bruker man den til og slukke tørsten med. Kommer alltid hjem ifra sverige med evig mange bokser.. skjønner egentlig ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det var billig for to cola, katt og snop. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 sikkert bare en plakat med bilde av det på .. går ikke ann at det er så billig på shell Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Brus er ikke bra for tennene, ikke smågodt heller! Jeg måtte borre 8 hull på en uke pga det! Spiser nok ikke så mye godterier lenger nå nei :-? Men men, jeg har omtrendt sånne --> tenner nå Skader ikke å pusse tenna avogtil Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ja, de boksene er små åog kjekke til å dra med seg osv, på lan Så blir de ikke så daue heller... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Skader ikke å pusse tenna avogtil Jo, det går utover doventiden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå