Anders Leipsland Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Sånn. Da har vi huset for oss selv og vi er klar for å kose oss sammen med PCen Følte bare for å dele hva man får for 135kr @ Shell Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 2*1.5 Liter Cola, godterier i mengder og en katt! Ikke dårlig! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 I tillegg til et bord, en duk, en skål, en ferdigmalt vegg, vindu med vinduskarm, gardiner, trær, hus og overskya vær. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 nå det er najs-price det! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hum, hva skimter jeg oppe i høyre hjørne? Ser ut som et ovalt bilde av en el-gitar, spør du meg. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Det ovale bildet med el-gitaren er nok en tallerken med bilde av et seilskip som seiler på sjøen Angående katta, som forøvrig heter Sir (mens den hvite hunden min het Lady), så er nok den som dama i H&M reklamen, bare til pynt. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Er det en slik porselens-katt , den roerer jo ikke paa seg Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Ting på bilder rører ytterst sjelden på seg :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Angående katta, som forøvrig heter Sir (mens den hvite hunden min het Lady), så er nok den som dama i H&M reklamen, bare til pynt. Men man får huset (i bakgrunnen)? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Kan jeg få colaen? *fryktelig-fryktelig tørst* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 likte ikke denne Thread'n jeg... Sitter på jobb, drikker vann og vil hjem... Og nå ser jeg snop og Cola... DÅRLIG gjort... må jeg virkelig si Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Vil heller ha cola enn katten... Har cola også Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Vil heller ha cola enn katten... Har cola også foretrekker nå å klappe på en pus jeg da. Eller en mus Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 foretrekker nå å klappe på en pus jeg da. Eller en mus Heller en mus enn en pus Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Pokker vi har heller ikke mer brus (cola) i huset så det blir vanskelig å holde ut til tirsdag. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har faktisk alt for mye til overs denne uka. Sikkert 5-6 flasker! Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Brus er ikke bra for tennene, ikke smågodt heller! Jeg måtte borre 8 hull på en uke pga det! Spiser nok ikke så mye godterier lenger nå nei :-? Men men, jeg har omtrendt sånne --> tenner nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå