U99 Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Noen her som vet om en eller flere webshoper som selger Asus P4T-E uten integrert lydkort? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...i850%20chipsett Lenke til kommentar
U99 Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Problemet er at flere av webshopene gir ufullstendige opplysninger om produktene de selger (eller et bilde som ikke samsvarer). Jeg må da poste rundt for å spørre "alle sammen" om hvilken utgave av hovedkortet de selger. Jeg hadde håpet at noen hadde kjøpt et slikt kort eller visste helt sikkert at webshopen solgte den utgaven, altså uten integrert lyd. (Så kunne jeg i tilfelle bare postet den aktuelle webshopen for å være sikker på at jeg fikk det kortet jeg ønsket.) Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Betyr det noe om kortet har integret lydkort? Lydkortet disabler du i bios, eller v.h.a. jumper på hovedkortet dersom du ikke ønske å bruke det. Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Tror ikke du får det uten audio, selv om jeg mener jeg har sett en test hvor de påsto at kortet ikke hadde audio. Rart hvis kortet har kommet i flere utgaver, i og med at det er såpass nytt. Jeg kjøpte mitt på Komplett. På siden deres stod det ikke noe om at kortet hadde audio, men det hadde det. Du kan enkelt disable intern audio ved å flytte en jumper på kortet. Jeg er meget fornøyd med mitt!! ANBEFALES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå