Avean Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei, Noen som har noen hoteller å anbefale ? Jeg har funnet 3stk som er nær Oslo S men ingen erfaring med de. Thon Hotel Astoria er knallbillig men frykter for lite bad og kjedelig rom. Clarion Collection Folketeateret koster en del mer men ser veldig fint ut. Selvsagt ingen bilder av badet men regner med det er bra standard :o Ellers har man hakket over der igjen Clarion Royal Hotel som har spa, basseng og alt mulig. Noen med anbefalinger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Reiser du til Oslo for å oppleve hotellet eller byen/noe spesielt i byen? Hvis tilfellet er sistnevnte, så ville jeg ikke vært redd for å gå for det billigste. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva med Oslo Plaza? Silo uten service. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg sov på Anker sist. Sorgata 55. Hvis det er nært nok for deg Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Thon Hotel Astoria er faktisk ikke så ille, har aldri bodd der ettersom jeg bor i Oslo, men vært på besøk hos flere som har bodd der og det virker som god kvalitet på rommene, samtidig er det veldig sentralt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Thon Hotel Opera er topp, men dyrt, og er så nær Oslo S du kan komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå