Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg til MB200k

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal bruke en del tid og penger på nytt anlegg til ny-brukt bilen min som er en MB E200K

Jeg har nettopp fått instalert ny cd spiller i den og er stor fornøyd bare med den, men mer vil jeg ha :p

Jeg har en max pris på 25 000kr til anlegg, men grønn :shrug: som jeg er trenger jeg litt hjelp fra dere. :grin2:

Jeg har nettopp sotte meg inn i dette og leser og styrer hele dagen lang.

Men får jeg et bra anlegg på 20K.

Er det noen som gidder og sett opp en ordntlig handle liste til meg, av allt utstyr jeg trenger.

Jeg har venner som skal hjelpe meg med og montere dette riktig når dem har tid og vilje. :evil:

På forhond takk for allt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for 25.000kr så får du et veldig bra bilstereo.

CD Spiller (Denne bør du kjøpe med en gang, før det blir tomt på lageret, veldig bra pris)

Høyttalerforsterker

Frontsett

Monoblokk og Sub

Dynamo

Dynamo Livstidsgaranti og bytteprogram

1 av disse istedenfor det originale, sjekk hva du har plass til: Batteri1, Batteri2, Batteri3, Batteri4, Batteri5, Batteri6 eller Batteri7 (batteri1 er best og så blir de svakere og svakere)

2 x Batterier bak

Kabler

Lyddemping

Rulle for lyddempingen

Sum med frakt, moms og alle avgifter: 28767,25kr

fraktmetode: Jetcarrier

Hvis 25000kr er absolutt maks, så hadde jeg sløyfet et av batteriene bak og gått for batteri 6 eller 7, da blir det: 25685,75kr

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

for 25.000kr så får du et veldig bra bilstereo.

CD Spiller (Denne bør du kjøpe med en gang, før det blir tomt på lageret, veldig bra pris)

Høyttalerforsterker

Frontsett

Monoblokk og Sub

Dynamo

Dynamo Livstidsgaranti og bytteprogram

1 av disse istedenfor det originale, sjekk hva du har plass til: Batteri1, Batteri2, Batteri3, Batteri4, Batteri5, Batteri6 eller Batteri7 (batteri1 er best og så blir de svakere og svakere)

2 x Batterier bak

Kabler

Lyddemping

Rulle for lyddempingen

Sum med frakt, moms og alle avgifter: 28767,25kr

fraktmetode: Jetcarrier

Hvis 25000kr er absolutt maks, så hadde jeg sløyfet et av batteriene bak og gått for batteri 6 eller 7, da blir det: 25685,75kr

dette ser jo lovende ut :dribble: ska bare høre med noen kompiser og se ka dem sier. Men jeg har cd spiller nemlig en kenwood

Lenke til kommentar

hadde solgt den spilleren. Og kjøpt den jeg linket til. Grunnen til det er at den jeg linket til kan brukes for å dele aktivt, den gir bedre lyd, og den har tidsforskyving.

Den koster 6000kr til vanlig, det sier også litt.

Anlegget ellers er veldig bra. Veldig bra og kvalitets deler. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...