mariusnp Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg klarer ikke å connecte med programmer som kazaa, winmx og msn messenger. Messebger funka helt til jeg installerte en ny versjon, nå kommer det opp noe om at jeg har en brannmur som hindrer dette når jeg (prøver) logger på.. Noen som plz kan hjelpe meg det er veldig irriterende takk for raske svar!!! Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Sitter du på XP, har du nettverk og kobler til via router, noe mer info ? Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Ja, det er 2 pc'er som er hook'a up via ruter her. sitter selv på xp den andre maskina har 98 og der fun ker allt vel.. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 sjekk at du har skrudd av den innebygde brannmuren i XP kontrollpanel > nettverktilkoblinger > Lokal Tilbkobling > avansert > i den firkanten skal det IKKE være kryss Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Prøvde dette nå men funka ikke samme beskjeden.. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er det en brannmur i selve ruteren? Jeg vet at min ruter lagde egne regler selv til messanger... Nå har jeg ikke tittet nøye men jeg tror ruteren min sier at den bruker port 58. Prøv dette hvis det er firewall i ruteren. Hvis ikke dette funker, så har du ikke en annen firewall kjørende? ZoneAlarm, Norton eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå