Zlatan92 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) God kveld. Jeg har en bærbar PC uten CD-rom. Jeg tenkte å formatere den, fordi den har blitt altfor treig etc. Problemet er at den ikke har noe CD-rom, så det jeg lurer på er om det er noen andre muligheter for å kunne formatere den? Takk på forhånd! Endret 18. mars 2010 av Zlatan92 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 God kveld. Jeg har en bærbar PC uten CD-rom. Jeg tenkte å formatere den, fordi den er blitt altfor treig etc. Problemet er at den ikke har noe CD-rom, så det jeg lurer på er om det er noen andre muligheter for å kunne formatere den? Takk på forhånd! du tar frem brukerhåndboka og leser kapitellet om reinstallering av din maskin så følger du instruksjonen der steg for steg til du er ferdig. mer nøyaktig kan jeg ikke være med den informasjon du har gitt Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 God kveld. Jeg har en bærbar PC uten CD-rom. Jeg tenkte å formatere den, fordi den er blitt altfor treig etc. Problemet er at den ikke har noe CD-rom, så det jeg lurer på er om det er noen andre muligheter for å kunne formatere den? Takk på forhånd! Det er en ting å formatere disken, men det ønsker du vel ikke, da blir den bare tom. Hvilket merke er pcen? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Koble til en ekstern cd-rom. Vanligvis skal det være et partisjon som har alle installasjons filer, mulig at siden ditt laptop er uten ROM, at det er mulig å gjennopprette direkte fra HDD uten å bruke ROM? Det bør stå noe i manualen til laptoppen din. Om du bruker Win7, så har den et opprettnings program innebygget, men denne må du ha aktivert fra starten av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå