Ragglefanten Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 hei vill kjøpe et spill hvor man kan stå på utsiden av ps2 en og skyte in i skjermen med eks en rifle hvor kjøper man det? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Alle spill.. Kjøp foreksempel singstar. Du kan bare stikke på xxl og kjøpe en rifle som du fyrer løs inn i skjermen. Kanskje litt dyrt i lengden, men det funker! Endret 18. mars 2010 av Mariofrans Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er ganske mange flere slike spill på Wii enn PS2, så det er kanskje en god investering? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg tror Time Crisis har muligheten til dette. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kjøp Wii med wii zapper og Resident Evil: the darskside chronicles Det er sånn at kamera bare går og du driver å plaffer ned zombier Lenke til kommentar
Jext Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Av det jeg har testet av Wii lightgunspill har jeg blitt meget skuffet hvertfall. Det er rett og slett for mye lag siden wiimoten ikke bruker samme konseptet som en lyspistol. Såvidt jeg vet finnes det et Time Crisis spill på ps2 med medfølgende lightgun. Søk litt rundt på nettet så kanskje du har flaks og finner dette til en billig penge. Time Crisis spillene er stort sett veldig bra lightgun spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå