-snoop- Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg bestilte 2 eee PC1005PE fra amentio. De kom 1 mnd etter jeg bestilte de siden amentio hadde skrevet at de var på lager når de ikke var det. Når de kom var den ene skeiv og sto og vippet på bordet. Jeg sendte den inn igjen. Den er tilbake, men det er fortsatt slik at ett ben ikke har kontakt hele tiden. I tillegg er det flere av tastene som er betydelig mer bråkete enn de andre. Den eee pcen var feilfri så jeg vet hvordan de skal være. Jeg har allerede sendt den inn en gang pga at den var skeiv. Er det urimelig å sende den inn igjen pga tastaturet? Er jo irriterende å ha en helt ny maskin som er skeiv og har bråkete tastatur. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 nytt skal være feilfritt. så lenge det ikke går utover din lommebok hadde jeg fortsatt til jeg hadde endt med et feilfritt produkt. Lenke til kommentar
-snoop- Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Det er slik jeg tenker også. Telefonsupporten dems og returavdelingen har ingen kontakt med hverandre så jeg har snakket i telefon med noen der og med mail til returavdelingen. Er passe klønete opplegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå