Lommebok Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg snuset ca i 3 mnd i fjor rundt sommeren og hadde aldri noen problemer, men pga økonomi slutta jeg. Men i dag fikk jeg en snus av en kompis, jeg hadde den i ca 2 timer og jeg ble kvalm og veldig sønvning, noen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jepp, første og eneste gangen jeg prøvde snus. Lenke til kommentar
Gjest Sindre Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Slutt å snuse. Du ødelegger både tenna, tannkjøttet og blodårene. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Slutt å snuse. Du ødelegger både tenna, tannkjøttet og blodårene. Var nok siste gang jeg snusa ja, men vil egentlig finne ut hvorfor jeg ble så søvning og kvalm. Ble ikke det første gang jeg prøvde. Reagerer jeg på nikotinet kanskje? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jepp, første og eneste gangen jeg prøvde snus. Samme her. Første og siste gang. Ble rett og slett kvalm, fikk hodepine, og var generelt dårlig resten av dagen. Men nå er ikke menneskekroppen laget for snus. Slutt å snuse. Du ødelegger både tenna, tannkjøttet og blodårene. Var nok siste gang jeg snusa ja, men vil egentlig finne ut hvorfor jeg ble så søvning og kvalm. Ble ikke det første gang jeg prøvde. Reagerer jeg på nikotinet kanskje? Alle reagerer forskjellig. Du utsetter kroppen din for ting som den ikke er laget for, og da blir man dårlig. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jepp samma her første og siste gang. Trodde jeg skulle spy utover lenge etterpå Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Sikkert nikotinsjokk du har fått, første gang jeg snuste fikk jeg kraftig hodepine, ble kvalm og klarte ikke gjøre annet enn å ligge rett ut i senga å sove, når jeg våknet opp et par timer seinere derimot var jeg helt fin igjen. Kan hende det har noe med at du ikke hadde snust på lenge og så hadde den i 2 timer, om du de første gangene du snuste ikke hadde den i like lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå