Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kvalm/søvning etter snus

Lommebok

Anbefalte innlegg

Jeg snuset ca i 3 mnd i fjor rundt sommeren og hadde aldri noen problemer, men pga økonomi slutta jeg.

Men i dag fikk jeg en snus av en kompis, jeg hadde den i ca 2 timer og jeg ble kvalm og veldig sønvning, noen som har hatt dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt å snuse. Du ødelegger både tenna, tannkjøttet og blodårene.

Var nok siste gang jeg snusa ja, men vil egentlig finne ut hvorfor jeg ble så søvning og kvalm. Ble ikke det første gang jeg prøvde.

Reagerer jeg på nikotinet kanskje?

Lenke til kommentar

Jepp, første og eneste gangen jeg prøvde snus.

Samme her. Første og siste gang. Ble rett og slett kvalm, fikk hodepine, og var generelt dårlig resten av dagen. Men nå er ikke menneskekroppen laget for snus.

Slutt å snuse. Du ødelegger både tenna, tannkjøttet og blodårene.

Var nok siste gang jeg snusa ja, men vil egentlig finne ut hvorfor jeg ble så søvning og kvalm. Ble ikke det første gang jeg prøvde.

Reagerer jeg på nikotinet kanskje?

Alle reagerer forskjellig. Du utsetter kroppen din for ting som den ikke er laget for, og da blir man dårlig. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Sikkert nikotinsjokk du har fått, første gang jeg snuste fikk jeg kraftig hodepine, ble kvalm og klarte ikke gjøre annet enn å ligge rett ut i senga å sove, når jeg våknet opp et par timer seinere derimot var jeg helt fin igjen.

Kan hende det har noe med at du ikke hadde snust på lenge og så hadde den i 2 timer, om du de første gangene du snuste ikke hadde den i like lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...