Jajakanskjedet Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 HEI! Jeg skal skifte passord på routeren, (siden den ikke har noe passord nå) Men når jeg logger inn på routeren på pcen på Jensen Scandinavia sin hjemmeside eller hva det nå er...trykker jeg change password, skriver passordene og trykker "apply". Men i det jeg trykker på denne knappen, skjer ikke noe som helst. Det skjer heller ingen ting om jeg trykker "cancel". Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Takker Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 De mest sannsynlige grunnene er at du bruker "feil nettleser" eller ikke er logget inn på routeren som admin. Ofte så fungerer IE bra til å endre parametre. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 De mest sannsynlige grunnene er at du bruker "feil nettleser" eller ikke er logget inn på routeren som admin. Ofte så fungerer IE bra til å endre parametre. tror det må vere at jeg ikke er logget inn....hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 RTFM?... Bruker og pass=admin og 1234 i følge en side jeg så. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 nå har jeg logget inn, og skrev passordet jeg skal bruke. Men nettverket er fortsatt usikret Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Da har du enten ikke lagret skikkelig eller må restarte routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå