Kosy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hallois, For de som enda ikke har hatt disse tentamene, og lurer på oppgaver. Tema: Skulle bare være morsom / skulle berre vere morosam Endret 7. april 2010 av Kosy Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tror du jeg får denne oppgaven vis jeg hadde den om humor i bokmål? Fra Utdannings Direktoratet Lenke til kommentar
Kosy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Kan hende... Usikker, du burde ha fått utdelt "skulle bare være morsom" som tema. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Var det vi hadde i bokmål, og de sa det var det samme, så da får jeg bare si tusen takk EDIT: Kunne dog trengt litt hjelp også, hva har dere skrevet om? Endret 18. mars 2010 av -Perry- Lenke til kommentar
Kosy Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Var det vi hadde i bokmål, og de sa det var det samme, så da får jeg bare si tusen takk EDIT: Kunne dog trengt litt hjelp også, hva har dere skrevet om? Har bare hatt nynorsk så langt, skrev om dagen min sett fra et annet synspunkt; brillene mine. Oppg 5. Endret 18. mars 2010 av Kosy Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ok, da får jeg vertfall forberedt meg Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 SUPERNICE, noen som har engelsken og? er det noen her som har gjort den norsken og har bnesvarelsen på pcen? hadde vært fint å få en idee om hvordan man kan gjøre den norsken, synes dert var vanskelige oppgaver.. Lenke til kommentar
ManUtd94 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som vet oppgavene på sidemål tentamenen, skjønnlitterær? ver sååå snill å hjelp!! Lenke til kommentar
kamillee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hallois, For de som enda ikke har hatt disse tentamene, og lurer på oppgaver. Tema: Skulle bare være morsom / skulle berre vere morosam Hei, jeg har den skjønnliterære delen imorgen, vet du hva oppgavene kan være? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Var det vi hadde i bokmål, og de sa det var det samme, så da får jeg bare si tusen takk EDIT: Kunne dog trengt litt hjelp også, hva har dere skrevet om? Har bare hatt nynorsk så langt, skrev om dagen min sett fra et annet synspunkt; brillene mine. Oppg 5. Var det skjønnlitterær eller saktekst? Vi har nemlig skjønnlitterær på bokmål og saktekst på nynorsk. Nynorsk med saktekst skal vi ha i morra. Noen som kan nevne oppgavene på sakteksten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå