SlayR Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei alle sammen, er krise situasjon, TG nærmer seg og pcn dævva Har ei meget god maskine til sitt bruk som har funka bra men hatt sine små barnesykdommer.. Nå idag fikk jeg et nytt grafikk kort for jeg skulle sende det gamle til reparasjon da det har litt småbugs, men i det jeg satte det i (Gjorde alt etter boka) og starta maskina så skjer det ingenting, MEN... Maskina står og blinker utta at noe starter, og det ser liksom ut som at "Arbeidslyset" stjeler ekstremt med strøm fra grafikk kortet da grafikkkortet også blinker Hva kan det være? Trenger hjelp snarest!!!! LEgger ut mer detaljer om nødvendig Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 alt etter hvor stor PSU du har og hvor mye power systmet ditt trakk med det "gamle" skjermkortet, så kan det jo vær at det "nye" skjermkortet trekker mer power en det pcen klarer å levere og dermed stopper maskinen fra å boote Lenke til kommentar
SlayR Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Stemmer problem løst XD Grilla ene pci-e porten! Note til dere som kan komme borti d samme, sjekk om pci portene er kompatible Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Den er kompitabel uansett, så det er nok ikke problemet /var Lenke til kommentar
JPMi Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tipper at kortet ikke har stått helt nede i sloten, slik at det har blitt kortslutning. Har sett det samme hos en kollega. Han måtte bytte hovedkortet. Det er viktig å passe på at låsehaken i bakkant av sloten griper tak der den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå