Mannn28 Skrevet 8. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har en bærbar maskin fra whitebox, det jeg lurer på er om det er noe instilling til å få strøm ut av fire wire, veldig kjekt, siden jeg har en ipod. Fordi det tar nesten hele batteriet å legge over sanger. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2003 er det 4 pin så vil ikke det fungere å lade via kabel. Det vil heller ikke fungere å sett 6pin i en annen disk, så koble den sin 4 pin mot maskinen. Lenke til kommentar
Mannn28 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2003 Så dette skulle vel ha gått? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2003 såfremt det er en 6 pin inngang på maskinen din så skal det gå Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 tipper det ikke er mulighet til å få strøm via en bærbar, pleier ikke være slik... Men skulle ikke være verre enn å spørre support hos WWhitebox ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå