arvtageren Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Vel, hva skal jeg si? Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Får venne deg til human life Lenke til kommentar
arvtageren Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Hva skal det bety, Mr. (Re)tardy? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Merkelig bilde, men fantastisk kult likevel Lenke til kommentar
brk Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Samme, her. Kult bilde. ikke noe "vitenskapelig" jeg vil påpeke men rett og slett et kult bilde. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Utrolig artig bildet egentlig. Sitter fyren på rattkjelke med en egen lyskilde eller? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Har vært innom og kikket på dette flere ganger, så det er på tide å skrive noe... Jeg liker ideen og jeg synes gjennomføringen også er veldig god. Jeg opplever en slags konflikt mellom det humoristiske og noe alvorlig her som tiltaler meg ekstra. Skal jeg finne to ting å pirke i, så må det være at det litt mye lys mot han på akebrettet, og sporene i snøen i forgrunnen. Men det er småpirk som ikke forandrer det faktum at dette er et strålende stykke arbeid. Lenke til kommentar
artie Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Må som Kaian nevne at jeg også har vært innom og sett på bildet flere ganger. Jeg elsker det. Snøen kunne like gjerne vært sand, men det er en rattkjelke der, "rytteren" er naken og han trekkes av en mann i sydvest. Jeg digger det faktisk, og ingenting er "riktig", og det gjør det så rett. Lenke til kommentar
arvtageren Skrevet 8. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Kult Takk for svar. "Snøen kunne like gjerne vært sand" -- morsomt at du sier det, for det er faktisk andre veien rundt: sand som kunne vært snø. kaian: Er enig med deg om sporene i forgrunnen. Det la jeg ikke merke til. Endret 8. april 2010 av arvtageren Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Et av de merkeligste bildene jeg har sett på en stund. Det er orginalt og har noe dystert over seg synes jeg. Ser nesten ut som dette er på en annen planet også. Good Work Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå