µT. Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Heisann, Jeg la idag merke til at det har kommet en ny funksjon i Google Chrome. Det dette handler om er at når jeg beveger meg inn på en utenlandsk nettside, så dukker det opp en "fane" øverst i vinduet som spør om jeg vil oversette siden. Dette skjer hver eneste gang jeg skal inn på en nettside. Så nå kommer det naturlige spørsmålet til dere; hvordan i H****** fjerner jeg dette søppelet? Jeg har sjekket både "Utvidelser" og trykket på "Alternativer", og der er det ingen valg for å deaktivere dritet, slik jeg har sett. Her er et screenshot av faenskapet: Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Trykk på alternativer og "Ikke oversett dette språket igjen" Lenke til kommentar
jonol Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) helt enig, men fikk det bort ganske enkelt. prøv alternativer også "ikke oversett sider på engelsk mer" edit: Zic0 var før meg Endret 18. mars 2010 av jonol Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Er det noen som vet hva det vil koste å tattovere "IDIOT" i pannen min? Jeg har fantastisk nok oversett nettopp det ene valget der! Lenke til kommentar
2new Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Kjekk funskjon da, så lenge den kan slås av og på Endret 18. mars 2010 av 2new Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå