rwaters Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei. Jeg har en nr 2 pc som cpu-vifta går på full hastighet, bare jeg surfer på nettet eller kjører film og musikkfiler. Den har vært sånn siden den var ny.På tomgang er den nesten lydløs. Trenger derfor tips til en ny (billig) kjøler.Den gamle er original, med en plasttrakt festet til bakplata. Fujitsu Scaleo X (ny 2005) Hovedkort D1826-G Socket 775 LGA CPU Pentium 4 3,4GHz Windows 7 Ultimate Tenkte på et billig lukket vannsystem, men kassa er litt smal (19cm), så det er bare plass til 80mm vifte i bakplata. Noen som har et tips til en billig stille luftkjøler? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Prøv noen av cooler master sine kjølere med viftestyring. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Jeg har en nr 2 pc En skikkelig drit-PC med andre ord. Sorry, kunne ikke dy meg. Uansett Cooler Master Hyper 212 er veldig bra og billig, eller TX3 hvis du bare har plass til 90mm. Endret 20. mars 2010 av Dauemannen Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) jada.. det vet jeg Men den tusler og går med W7U, starter raskt og er grei til vanlig bruk.Husker den kostet 22k den gang den var ny. (med 19" lcd og tastatur) Takk for kjølertips. Blir antagelig TX3, for 212 vil antagelig butte mot sideplata. Den hadde ellers vært det beste valget ifølge tester jeg fant. Toppen på kjøleren er akkurat der sideplata kommer. Er ellers ikke helt sikker på om jeg skal beholde eller kvitte meg med maskinen. Uansett må jeg få ned viftestøyen. Endret 20. mars 2010 av rwaters Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Har endelig fått prøvd CoolerMaster TX3. Den passet fint, men pc-lyden forandret seg fra støvsugerlyd til lite jetfly En irriterende hvinelyd fra vifta. Den ryker ut til fordel for Hyper 212 . Må trikse litt for å få plass, men tror det skal gå. Bestiller i kveld.. Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Har endelig fått prøvd CoolerMaster TX3. Den passet fint, men pc-lyden forandret seg fra støvsugerlyd til lite jetfly En irriterende hvinelyd fra vifta. Den ryker ut til fordel for Hyper 212 . Må trikse litt for å få plass, men tror det skal gå. Bestiller i kveld.. Nå er Hyper 212 montert. (lang leveringstid) WOW, jeg har fått ny pc. Kan anbefale denne på det varmeste til de som vil ha en billig kjøling. Bare et svakt behagelig sus nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå