Gjest Anonym konto Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hei! Som sagt så sølte jeg melk over tastaturet(Razer Lycosa Mirror) og jeg greide selfølgelig å skru det på igjen slik at jeg brant i stykker noen av metallstripene inne i tastaturet. Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe denne plastikk "duken" som ligger inne i tastaturet? Endret 19. mars 2010 av Anonym konto Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Mener du krets kortet? Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Mener du krets kortet? Jepp! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tviler sterkt på det se om du får det tilbake på garantien Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tviler sterkt på det se om du får det tilbake på garantien Lykke til! Hvordan skal jeg få det på garantien? Er det mulig når JEG sølte og ødela det? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Igrunnen ikkje, så det er vel meir snakk om at du lurer deg til det på reklamasjon Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 På hvilken måte skal jeg lure det til meg? Hva skla jeg si til dem? Lenke til kommentar
Waco Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tviler på du klarer å lure til deg nytt tastatur på reklamasjon her. Er bare å kjøpe et nytt tastatur på ebay, dem har sikkert på EET ogå. Bytta selv på min Compaq for 3-4 mnd siden. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 kan jo si at det plutselig stoppa og virke og at det tok fyr lissom Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 kan jo si at det plutselig stoppa og virke og at det tok fyr lissom ----------------------- Jepp,melken antente tastaturet...svindel er alltid lurt..(ironi av)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå