DanieI Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei! En venn av meg hadde tenkt å kjøpe meg litt xboxlive til jeg får penger og tid. Så det han lurte på om var om det er mulig å kjøpe xboxlive til noen på vennelista via xboxen? Mvh. Turbolax Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvis du stoler på han, kan han jo logge seg på din bruker og kjøpe en. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 hørtes ut som en god ide faktisk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvis du stoler på han, kan han jo logge seg på din bruker og kjøpe en. hehe, hvem stoler på hvem? det er vel han som har visa kortet som bør stole på han. turbolax, fikk du aldri noen kode fra paypal? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hahah:P Kan gå begge veier, ettersom brukernavnet kan jo ha mye poeng, osv. Men jeg hadde passet på å ikke gi bort en bruker som jeg har spilt hele livet på. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Hvis du stoler på han, kan han jo logge seg på din bruker og kjøpe en. hehe, hvem stoler på hvem? det er vel han som har visa kortet som bør stole på han. turbolax, fikk du aldri noen kode fra paypal? jo fikk det men når jeg registrerte koden(jeg har kjøpt en kode) fikk jeg opp sånn at jeg måtte oppdatere info på xbox live kontoen og når jeg skriver inn rett info får jeg opp masse forskjellige errors Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 @Turbolax Noen spill du vil utfordre meg på Har Forza, Tekken6, Modern Warfare2, og et par andre Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 @Turbolax Noen spill du vil utfordre meg på Har Forza, Tekken6, Modern Warfare2, og et par andre atm er jeg litt fattig på spill men vi kan jo spille mw2 om du har lyst? GT:Turbo Lax 1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå