boratsmom Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hei. Laptopen min har fått masse støv og begynner å lagge når jeg ser på 720p tv-serier. Den bråker også hvis jeg åpner tunge nettsider med mye flash eller andre tunge programmer. Så jeg har tenkt å kjøpe en ny laptop i prisklassen 5000-6500 kr. Laptopen skal brukes til: -åpne dokumenter og sånt på lesesal så den må ikke bråke med vifta! -se på 720p tv serier hjemme (kan gjerne bråke) -internettsurfing + musikk samtidig. Så jeg vil helst ha en med bra skjermkort oglydløs vifte. Laptopen kommer aldri til å brukes til spilling. Hadde vært pluss om den hadde hatt HDMI-ut da jeg kunne koblet pcen til tven og sett på filmer :-) takk på forhånd forresten, finnes det en side med oversikt over alle kampanjene de forskjellige butikkene har på laptoper? hadde vært supert. og ja en ting til, går an å få kjøpt laptoper uten OS. Man kan jo spare en tusen lapp på det ! Endret 18. mars 2010 av boratsmom Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er ikke verre enn å skru opp laptopen og fjerne støvlaget, om du ikke vil det så kan jeg hjelpe deg med å finne en ny. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 støvet er bare en unnskyldning for å kjøpe en ny laptop :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå