Nimrad Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 I dag fikk jeg nettopp mitt nye AKG K 450 og jeg er skuffet over lyden. Grunnen til at jeg kjøpte det var at jeg ville ha et lite og greit headset jeg kunne ha på bussen og på jobb og så må det være lukket. Finnes det noen som er begge de tingene MEN med bedre lyd? Jeg hadde forventet dårligere lyd enn mitt nåværende Beyerdynami DT 990, men det var dårligere enn jeg hadde sett for meg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Prøvd med en annen kilde? Ellers er AKG K518dj en grei oppgradering, men de er ikke like små lenger. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Ja, har prøvd med 2 kilder. Veldig viktig at de er små ellers kan jeg like greit bruke beyerdynamicen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hehe, nu er k518 et godt steg ned fra beyer i størrelse, men ser poenget ditt. Kanskje et par gode in-ear kan gjøre samme jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå