danielduc Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hej! Jeg har 12 bonuskoder til Assassin's Creed 2 som jeg ikke trenger (fått de fra leverandøren vår)! Alle er til XBOX360. Send meg en PM hvis du vil ha! Jeg vet ikke hva kodene er til, da det kun står "Unlock Exclusive Content" foran på kodearket. Edit: Fikk inn nye! PM hvis du vil ha! Endret 20. mars 2010 av danielduc Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har det kanskje noe med sannheten å gjør? Lenke til kommentar
danielduc Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Har det kanskje noe med sannheten å gjør? Hva mener du? Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 På spillet er det mangen rare tegn på bygninger som du bruker til å samle en film som Kalles "The Truth" eller Sannheten. Eller, hva er egenlig bonuskodene til? Lenke til kommentar
danielduc Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Haha, det vet jeg ikke. Jeg har gitt bort til mange nå. Kanskje en av de kan svare på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå