Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 På skolen pleier læreren å stenge internettet så vi ikke kommer oss på internettet. Den eneste siden som gå er It's Learning. Er det noen som vet hvordan man åpner internettet som en elev? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 MOBILT BREDBÅND! ROAWR! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 hva med å gjøre det du skal i timen? Det er en grunn til at læreren stenger internettilgangen i timene.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Spørs hva slags nettverksutstyr det brukes på skolen, men du skal ikke sitte på facebook i timen så jeg hjelper deg ikke. Uansett vil du ikke kunne ÅPNE nettet igjen, men det finnes jo alltids veier rundt. Endret 18. mars 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hehe bredbånd koster penger å jobbe er kjedelig Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hva skal du bli når du blir voksen da? Spilltester? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hva skal du bli når du blir voksen da? Spilltester? no innenfor Data så trenger bare informasjon og kunnskap om ting... hehe Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Og du tror du kommer noe sted uten å lære noe på skolen bare fordi du skal jobbe med data? Begynn å følg med i timen du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Spørs hva slags nettverksutstyr det brukes på skolen, men du skal ikke sitte på facebook i timen så jeg hjelper deg ikke. Uansett vil du ikke kunne ÅPNE nettet igjen, men det finnes jo alltids veier rundt. men jeg ser lærerne åpner og stenger nettet på bare 20 sekunder... må da være noe enkelt de gjør... Og du tror du kommer noe sted uten å lære noe på skolen bare fordi du skal jobbe med data? Begynn å følg med i timen du service og sammferdsel har ikke noe med data å gjøre... så jobber heller med det jeg trenger å lære om... Endret 18. mars 2010 av Slettet-8rOh9Y6a Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Spørs hva slags nettverksutstyr det brukes på skolen, men du skal ikke sitte på facebook i timen så jeg hjelper deg ikke. Uansett vil du ikke kunne ÅPNE nettet igjen, men det finnes jo alltids veier rundt. men jeg ser lærerne åpner og stenger nettet på bare 20 sekunder... må da være noe enkelt de gjør... Og du tror du kommer noe sted uten å lære noe på skolen bare fordi du skal jobbe med data? Begynn å følg med i timen du service og sammferdsel har ikke noe med data å gjøre... så jobber heller med det jeg trenger å lære om... Kan hende de logger på en server og setter en innstilling e.l. Du kommer til å trenge omtrendt alt du lærer på SS i hvilken som helst jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Spørs hva slags nettverksutstyr det brukes på skolen, men du skal ikke sitte på facebook i timen så jeg hjelper deg ikke. Uansett vil du ikke kunne ÅPNE nettet igjen, men det finnes jo alltids veier rundt. men jeg ser lærerne åpner og stenger nettet på bare 20 sekunder... må da være noe enkelt de gjør... Og du tror du kommer noe sted uten å lære noe på skolen bare fordi du skal jobbe med data? Begynn å følg med i timen du service og sammferdsel har ikke noe med data å gjøre... så jobber heller med det jeg trenger å lære om... Kan hende de logger på en server og setter en innstilling e.l. Du kommer til å trenge omtrendt alt du lærer på SS i hvilken som helst jobb. mulig det... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Om du skal "jobbe med data" og nå går Service og samferdsel, og ikke klarer å bypasse noe slikt er jeg ikke sikker på om det er korrekt karrierevalg. Selvfølgelig forbeholdt hva du mener med "data". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Om du skal "jobbe med data" og nå går Service og samferdsel, og ikke klarer å bypasse noe slikt er jeg ikke sikker på om det er korrekt karrierevalg. Selvfølgelig forbeholdt hva du mener med "data". Jeg har prøvd flere måter. Men skole-systemet tenker bedre enn meg der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva skal du bli når du blir voksen da? Spilltester? no innenfor Data så trenger bare informasjon og kunnskap om ting... hehe tror nok du er på feil hylle om personer skal fortelle deg saker og ting innefor data. Å jobbe med data kreves mye lesing, prøving og testing på egenhånd. Når du tester og prøver på egenhånd, så kan du komme tilbake med spesifikke spørsmål som du sliter med. Inntil da, følg med i timen. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Det kreves ofte en utdanning for å komme inn i et "data"-yrke. Kan være smart å følge med, gå IKT neste år.. så tar du påbygg.. Så ut på høysakole/univeritet. Det er får/ingen arbeidsplasser som ansetter en uten utdanning til å styre med servere, cluseter, PC-er o.l.. Tar opp til tiår for å bare lære seg bare brøkdeler av det som er rundt i "data"-verden. Er bare å begynne å lese MAAAASSE.. Endret 19. mars 2010 av slacky Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det kreves ofte en utdanning for å komme inn i et "data"-yrke. Kan være smart å følge med, gå IKT neste år.. så tar du påbygg.. Så ut på høysakole/univeritet. Det er får/ingen arbeidsplasser som ansetter en uten utdanning til å styre med servere, cluseter, PC-er o.l.. Tar opp til tiår for å bare lære seg bare brøkdeler av det som er rundt i "data"-verden. Er bare å begynne å lese MAAAASSE.. Det er det som er planen jeg overdrev da jeg sa at jeg ikke følger med på skolen da :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Diskusjon rundt hvordan komme seg forbi skolens brannmurer og sperrer er noe vi ikke tillater på dette forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg