Gå til innhold

Hvilke klesmerker foretrekker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Turnbull & Asser, definitivt!

 

Charvet uten tvil bedre enn T&A kvalitetsmessig, og stoffutvalget hos Charvet går for å være det største i verden, så hvis man ikke tar hensyn til prisen er Charvet klart bedre enn T&A... Men jeg er enig med deg, ettersom man får to skjorter fra T&A for prisen av en Charvet!

 

Kjenner lite til franske skjorter, men slik wiki beskriver dem, må jeg snart ta turen til Paris. Det der var jammen greier.

Dag

 

Hos Charvet er det heller ikke et minimumsantall på bestillinger, noe som ikke er så dumt!

Lenke til kommentar

Turnbull & Asser, definitivt!

 

Charvet uten tvil bedre enn T&A kvalitetsmessig, og stoffutvalget hos Charvet går for å være det største i verden, så hvis man ikke tar hensyn til prisen er Charvet klart bedre enn T&A... Men jeg er enig med deg, ettersom man får to skjorter fra T&A for prisen av en Charvet!

 

 

Jeg holder meg til det engelske, og kan ikke si jeg har merket så stor stor forskjell på Charvet og T&A, og uten noen forskjell til stede for min del, betaler jeg ikke mangedobbelt for et merke.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å bruke klær som andre har, så jeg liker o bruke en blanding av italiensk og fransk merkevarer og mye mer.

 

Mine favoritter er:

 

Versace, Prada, Dior, Alexander McQueen, men ogsa Ralph Lauren og Burberry. Jeg liker Ralph Lauren men ikke der det står med store bokstaver hva merket eller når du ser fra 10 meter at det er det.

 

(ikke Armani for det virker som at alle har det nå)

 

(Unnskyld meg dårlig norsk, men jeg kjører den gjennom google oversette fra svensk.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...